2011年6月1日 星期三

糖糖一人遊泰十日之清邁潑水之旅 (Day 10)

<Day 10>
翟道翟 -> HK


訂酒店時旅行社幫我訂錯左兩位, 錯有錯著, 
auntie 一早過黎酒店同我食自助早餐!







Auntie 幫我 mix 的泰式河粉, 超好味呀!!






食飽飽就出發翟道翟, 先同酒店講左想 late check out, 
佢地比我延到 2 點! 正! 


搭 MRT 無耐就到! 










買左好多做手信, Auntie 幫我用泰文講價!






auntie 順便買小食比狗狗... 舊雞脾好 cute! 






我鐘意的雞蛋花!






















拉茶, 幾好味架.... 不過我今次冇飲啦!










行左兩個鐘左右, 時間差唔多, 要返酒店啦... 
去到酒店樓下, auntie 介紹食燒鴨麵.. 係廣東人開0既.
麵係雲吞麵果 d 麵, 燒鴨味道普通~ 














上到房 auntie 睇電視, 我就沖涼, 
我執行李時 auntie 話樓下有個靚仔!!
(auntie 真鬼馬 ) 


check out 時一個經理幫我, 
佢好溫柔咁問我有冇用過夾萬, 有冇漏低野... 
有冇用過雪櫃0既飲品, 唔知點解我即時面紅, 
口震震答佢無... 
佢就笑住咁話 ok, 多謝我住 Four Points.. ^^


Auntie 話頭先講果個靚仔就係佢! 


我扮哂野偷影佢... 點知比佢發現左!!!






近 D 睇下 






之後佢仲好 nice 咁同我地合照! 
好啦, 要走啦... 

Auntie 送我去機場! 咁多行李梗係要搭的士啦! 
(我仲有個背包)






退稅 + check in 之後我地去員工 food count 食野! 


























買埋個糯米飯! 










同 Auntie say goodbye 後我就依依不捨咁入禁區~










咁就完成左我一個人0既十日之旅啦!!! 

沒有留言:

張貼留言