2010年9月13日 星期一

上海油雞 Day 3 (31 May 2010)



由於去上海0既目的係為左 ----- 參加婚宴

所以基本上男友家的親戚係完全冇諗過去邊0既.... 

而我, 就買左一本旅遊書



今日中午0既行程呢, 就係 "親家" 請食飯, 

目的地原來係好多遊客都會到0既 - 豫園







(以下相片只係沿路其求影下.... 冇咩特別)







入到去有一個園林, 都幾靚架!! 




到達餐廳, 噢................... 原來係 :






佢係全國十佳餐廳, 淨係全市都好不得了, 

仲要係全國十佳添... 


睇返旅遊書, 原來好多國際名人都有黎過架! 





頭盤 :

海蝥頭, 好好味架!!!





薰魚 :





lee 個唔記得係咩, 但好好味!!





豬肚 : 





上海人勁鐘意食的青瓜 :







上面果 d 只係前菜............................ 















食到好怕的小籠包 





好味但冇人肯食的蝦..... (因為有太多老人家, 膽固醇太高, 

主人家又叫了很多, 我被迫吃了兩隻啊)








超多野食..... 睇到 lee 度相信大家都已經覺得好飽... 但係.... 

仲未完..............



主人家繼續叫了甜品.................... 天呀~~~~~~~~~~










lee 個係勁好味0既糕, 克林頓都好欣賞的呢... 









終於食完... 大家都十分飽!!! 出去影相先~~







當然冇食啦.... 仲食得落咩.... 









手工好精細呢... 







食飽飽又行左一陣... 大家都好累了..... 於是... 





見到可以坐0既地方就坐低啦.... 




下一站.... 夜遊世博!!!






我地當日係下午 5 點入場, 唔算太熱... 不過都係超多人...









中國館... (其實好似紅館0者....)









首先我地0既目的地係韓國館 :









出發前我朋友同我講, 佢爸爸媽媽去完世博後, 覺得韓國館係一



定要去0既, 因為有種好特別的技術就係手上有張紙, "FU" 一聲



張紙就會跌左落地下, 但 "FU" 一聲又會上返隻手度喎....



嘩... 講到咁神奇, 好啦, 我同男友就決定離隊走去排韓國館



啦.... (其他人去哂排日本館)





經過日本館 :









日本館門口超多人...












由天光排到天黑... (入到去已經八點) 終於入到去...



入到去我地死磨難磨留左一個鐘.. 朋友媽媽講0既野我地反轉



個館都搵唔到!!!




只係有 d 咁0既無聊野 :





出到黎已經天黑...



經過沙特阿拉伯館 :















實在無力氣再排隊, 於是諗住過去同中國館合照下..










相片太濛啦.... 無張見得人...





周圍再影下相... 嗯.... 我已經唔記得左佢係咩啦....










澳門館.... 當我地影緊相的時候, 有人叫我地, 原來男友的親戚



們排緊隊, 不過我地冇打算入去, 事後問返佢地, 佢地話排左



45 mins 入到去, 係有段片.... 係關於隻兔仔0既....搵笨...











香港館 :








當時已經十點... 我地決定去食野 :



無咩野好食... 杯野飲係走哂氣0既雪碧!!











好想食不過夜晚唔想食甜野..





上海0既天氣變化好大.... 夜晚時突然跌到得返十多度... 







忍唔住買左張海寶毛毯, 仲要披住坐地鐵返酒店! (笑)






沒有留言:

張貼留言