2010年9月29日 星期三

上海油雞 Day 4 (1 Jun 2010) ~ 完~

今日全日世博日!! 9 點鐘出發! 




(其實再早 d 可以睇多 d, 不過算啦, 我地都唔諗住入中國館)





lee 個係我0既早餐!! 幾好味架... 都係 $20 幾蚊, 超抵!










lee 個.... 唔記得左... 








入鄉隨俗, 其實我係坐住張小椅子.. 











門口的西班牙女郎, 好漂亮










入西班牙館最大的目的 ---- 是這個 bb : 







由於當日是中國的兒童節


這個大 bb 著了中國傳統小孩服 -- 肚兜... 哈哈









好多表情 :
















本來想排德國館, 但看到隊尾之後.... 算吧啦 














波蘭都好多人排... 










英國館, 我之後會入去架!!





























有花車 :


















唐三藏果然是個美男... 











oh no ... 






















之後我地入左俄羅斯館..






























題外話, 同行0既親戚朋友無帶相機... 於是經常借左我部相機


用... 



行完一個館我已經換左一次電... 到最後我入到去我好恨去, 排

左兩個鐘的英國館, 影左兩張相, 部相機就熄了!!!!!!!!!!!!! 















入去喇.. 














影完部相機就冇電了 :









之後我地都好累, 於是返酒店休息下, 放低 D 野, 最重要拎埋另

外一舊電, 就出去食野! 去左食 "小楊生煎飽" , 真係勁好味!!! 


有機會一定要試啊 !!


















為左想試多 d 野, 我地留肚過埋隔離食野 :
















跟住返酒店執行李 :








第五日起身食完早餐周圍行下就上機走喇~~~ 








終於寫完!!! 好野 !!! 

沒有留言:

張貼留言