2010年11月1日 星期一

兩個傻 bi 遊曼谷 2010 (Day 3 完結篇)

今次係 short trip, 3 日 2 夜極速叉電 shopping 之旅, 
所以第三日就走喇~

都係大約 8 點幾起身, 落樓食早餐! 

當然又食我鐘意0既肉鬆粥! (我個人真係專一) 






配多兩件格仔餅~ (又中又西!





跟住我就上房食埋我個榴槤! 







check out 放低行李, 出發去 Siam Paragon 買女人恩物 

(內衣呀) 





我個人喜歡  BSC 這個品牌, 每次去 bkk 都會大手掃一堆.... 

所以我已經好多年無0係香港買過內衣啦.... 

今次都買左成堆.... 不過返黎咁多日連個包裝都未拆.... 




買完 bra bra 就落去超級市場掃手信... 

途中比我見到我鐘意左好耐0既 Melissa 鞋.... 忍唔住買埋!



個 sales 行開左, 等左佢成 10 mins 先返, 攪到我同津津少左時

間掃手信,一落到超市我同津津一人一架車, 好多野都唔睇價錢

就掉落架車度!!! 


(當然係見細細包本土零食啦) 講真, 真係好鬼 high !! 





買完我地跳上 TAXI 返酒店! 點知................ 又塞車!!!! 



 !!!!!!!!!


我上次就係塞左好耐攪到我要搭電單車... 


今次都係廢事搏.... 塞左 D 錢比個的士司機我就同津津跳車搭 

BTS !



返到酒店拎埋行李就出發去機場!!


去到機場....我地  D 行李........ 






話說出發前我已經講左帶津津 shopping, 

不過津津唔覺得自己會有野買仲話佢會 "禁" 住我等我唔洗買

咁多野...


結果.... 佢買得仲多過我呀~~~~~~~~~~~ 



梗係太掛住禁住我禁唔到自己!!!! 






太瘋狂... 我係魔鬼領隊 



坐低整理下行李之後, 我都唔算多野0者.... 



(自辯時間 : 個大行李箱入面有成 5 條毛巾架..

同埋我連鞋盒都帶埋返香港囉)





check-in 左之後我地先食 lunch!

我叫左杯 Mojito, 第一次飲... 覺得麻麻地.. 




叫左碟炒粉, 勁好味!




仲有豬頸肉都好好味! 





我無心偷聽人講野, 不過隔離台 4 個香港女仔講0既廣東話比

較入耳..


佢地一坐底就講下淨返幾多錢, 要用計數機計下夠唔夠食

飯...... 

(其實唔夠 cash 咪簽卡囉, 都返香港, 對自己好 d 嘛)


仲話 "本來仲諗住用剩 D 錢換返港幣, 點知會用哂 D 錢"  


(好有同感



我地兩個女仔買野都咁開心, 四個女仔應該更加瘋狂!! 

食飽飽退完稅買埋芒果糯米飯就上機! 





我實在受唔到冷冰冰的硬飯團.... 

(但我有食哂 d 凍豬肉盡量唔浪費咁多囉) 





跟住就拎出我自備的飛機餐! 



其實入到禁區買的糯米飯無出邊咁好味.. 

我上次早左好多到機場, 周圍行0既時候買過這間 cafe 0既芒果

糯米飯, 係好味好多架! 芒果都大個 d ! 







最後分享下最後一日0係曼谷0既戰利品, 

大部份係超市狂掃0既... 





 


byebye bangkok, 希望好快我又再黎啦 ~ 

沒有留言:

張貼留言