2010年10月30日 星期六

兩個傻 bi 遊曼谷 2010 (Day 2)

我地今日好乖乖咁 8 點幾起身~

因為要去翟道翟!! 0係酒店食飽飽先 










津 bi 原來未試過豬肉鬆送粥, 好好味架! 


食完出返酒店個魚池度探下 d 魚魚... 魚魚, 我兩年前黎過, 仲


有餵過你地架! 






上次黎池邊未有這個 cake counter 



好啦.... 出返去酒店大堂搭的士出發!



翟道翟真係好大好大, 有成萬個檔口.... 

我都有同津津講, 睇0岩就要買啦...

唔係都好難返去搵返果檔口.... 

因為落雨, 我冇帶相機去, 只係用 iphone 影少少相... 

好 cute 的容器, 不過冇買... 



津津第一次行, 梗係要幫佢影返張相留念!



行到兩點幾, 要坐低休息下~ 隨便搵左間小檔口食野~



lee 碗豬肉魚蛋粉好好味呀~ HKD8 都唔洗! 



之後我同津津繼續買買買買.... 

我地買左 D 香薰油啦, 香薰爐啦, 蠟燭, T-shirt, 拖鞋, 連毛巾都

買埋!!!! 




兩個女仔買野買到好興奮, 買左浮水蠟燭但諗起屋企冇野放個

蠟燭喎... 於是又即刻買個碗囉.... 


如果有男人0係身邊肯定連個蠟燭都無機會買... 



我地買到一袋二袋, 好彩賣毛巾的老闆比左個大膠袋我地放哂

入去... 






女仔真係感性0既動物! 我同津津見到有泳衣賣, 突然間好想游

水... 


於是我地即刻揀左套, 又發現無短褲仔喎, 即買!!!

跟住拿拿林返酒店換衫去游水!! 好即興, 好開心 !! 




(其實果陣我地已經行左 7 個鐘!!! 

 女人購物起上黎真係戰鬥力驚人呀!)






津津游完水, 我浸完水之後就換衫出發去唐人街食飯~~




到達 T & K, 雖然係街邊檔, 但味道唔錯架!! 




先黎生蝦!! 

 (後來再食多碟)





炒苦瓜苗 





獅蚶! 





蠔仔蛋, 幾好味! 





燒蟹 





唔記得同燒大蝦影獨照... 拎返上次影張相先... 





兩個女仔食咁多野, 係咪好 crazy 呢~~~ 





正!


生蝦真係好大隻!!








我地仲飲左 3 支啤酒... 食海鮮飲啤酒, 真係寫意 





之後再去買埋榴槤, 就搭篤篤返酒店! 





買左細細份, 返到酒店食唔落, 變左第朝早餐! 





又一張新的字條! 




第二日就要返香港喇.... 要執行李~ 


0係翟道翟買0既大浴巾, 超靚!! HKD40 一條! 





兩日買左0既野... 哈哈... 明明拎果陣覺得好多好重... 

執野時就覺得唔算多! 



執完就訓覺 LU~ 

沒有留言:

張貼留言