2012年11月28日 星期三

歐洲之旅 Day 10 (荷蘭花卉展->風車->芝士木屐廠->鑽石名店->倫敦)


Day 10



一起身, 又望下窗外景色先!!! 
係花田黎架, 不過 D 花未開呀!!!! 





落樓食早餐~



呢間酒店幾特別

 好多時 D 人都唔記得或者特登唔還房卡, 
佢地就諗到 1 換 1, 只要交還返張匙卡, 
佢地就會送一個行李牌, 
仲有 10 幾 20 個款可以揀~~ 
可以揀返匙卡個樣又或者轉款都得~ 



我本身張房卡係公雞, 其他係團友0既.. 



我一見到粉紅色 Macaron 就揀左啦! 
領隊仲換左隻鴨仔送埋比我~ 






報團果時已經知道一年一度0既花展會0係我地到荷蘭0既時候開始左, 所以免費升級包埋我地睇! 
我地去果日就係開幕第二日~ 



我差唔多年年都去維園個花卉展, 
今年去唔到但去左荷蘭果個! 好開心!! 




花卉展入面竟然有 free wifi !!!!! 
勁難得呀!! 即時影左呢張相0係面書打卡... 哈~ 




只係第二日, 好多花都未開, 入面好大, 
領隊帶我地睇最主要果兩個展覽館







領隊話我地入到去一定個個嘩嘩聲... 





, 又真係幾靚... go go go ~~ 去花相先~ 

























整個場館都充滿住風信子0既花香!! 



出發去第二個主題館 - 主要係欣賞蘭花















花卉展入面仲有個小小動物園!! 














有好多紀念品賣~








今日係最後一日0係荷蘭啦, 
同由羅馬車到我地黎荷蘭0既型仔司機影返張相先! 




佢係荷蘭人, 好高好大隻但幾怕羞....

有次0係休息站見佢飲野, 團友 S 問佢係咪飲緊咖啡, 
佢細細聲話係朱古力.. 語氣好怕羞, S 成日扮佢.. 

笑死我!!!


仲試過有次塞車, 一停車佢即刻衝去廁所!!! 
仲快過我地!!!



好感謝佢令我地有一個平安0既旅程~~ 



去完花卉展, 就去睇風車! 



呢間風車屋入面有人住架~~ 唔知入面係點架呢.. 

之後帶我地去睇木屐廠 + 芝士廠

出面有荷蘭黑白牛!! 但佢地好臭......... 







睇左個木屐製作過程, 佢識講少少廣東話.. 
最叻就係講 "咸濕佬" 

(因為部機磨完木屐之後, 佢就會拎個木屐比 d 女仔摸下, 次次乘機捉住女仔 d 手...比人話得咸濕佬多..哈哈)







之後睇芝士









手信區







買左 5 大條芝士.... 勁重!

好啦, 出返去阿姆斯特丹市區, 見到市旗~



三個 X 分別代表防水,防水, 防黑死病 (即係鼠疫)









去食 LUNCH!



雖然又係中餐, 但呢餐都唔錯架~ 



之後帶我地去睇鑽石!






呢間鋪好出名, 百年老店! 非洲之星就係佢地打磨架啦!其中兩粒最大0既鑽石就係英女皇0既皇冠同權杖度.. 






上面果舊石就係非洲之星被發現果時個樣!!! 認住呢 D 石呀!! 入面分分鐘係鑽石!大家睇過之後搵到鑽石, 唔好忘記我呀~ 



其中一個師傅0係度打磨緊



我地入左房等聽介紹同睇版~

勁眼訓.......... 



無耐, 鑽石們坐升降機落左黎啦!



呢 D 係 "一份" 0既鑽石, 即係 0.01 卡~ 但都有 201 個切割面!! 平時一般買0既都只係 57 個切割面! 201 切割面全球得兩個打磨師識得打磨咋!! 好閃.. 



呢粒五卡鑽石一拎出黎真係即時醒哂!!!!!! 
105 萬架 (!!!!)







唔買都試下!!! 

店員好大方0既, 叫我隨便帶隨便影~ 

仲話呢 D 太細啦... 佢老闆話賊都唔偷喎! 




呢隻大約港幣 $17000 到啦~ 最終我都冇買到!





之前果日坐唔到船仔, 今日上飛機前可以坐返... 
但因為要趕飛機, 所以我地只可以坐半個鐘要中途落船~ 
唔緊要啦! 
領隊已經安排得好好~





































趕去機場! 今餐晚餐自費.. 
0係機場 food court 買左份 pizza~~~



上機去 London 啦~



一個鐘多少少就到~~

坐完飛機一上到旅遊巴我就訓到暈左咁... 

最後一晚住酒店啦... 

第二日夜晚就0係返香港0既飛機上面啦! 

今晚第二 pair 夫婦過左黎我度食杯麵同飲野!

哈哈, d 杯麵食極都仲有咁












勁眼訓, 沖涼訓覺~~ 

~ Day 10 完 ~

沒有留言:

張貼留言