2012年11月30日 星期五

歐洲之旅 Day 11 (白金漢宮->大笨鐘->西敏寺->大英博物館->M M World->機場->航機上) 完


Day 11 



最後一日啦... 今晚就會搭飛機返香港! 

(12 日旅程於第 11 日完結, 第 12 日0係飛機上過)

執好哂行李落樓食早餐! 



有茄汁豆!!  



咁多日歐遊早餐最豐富就係呢間啦! 






見到團友食小磨菇, 等左好耐都冇 refill ~~ 

偷左團友0係 facebook 張相.. 好想食... 







出發~ 倫敦勁整路呀~~ 2012 奧運嘛~







第一站白金漢宮







皇室人員揮手0既露台, 前排威廉同凱蒂先0係度親吻~ 




用黎紀念 Diana 








可能因為行左 11 日, 對腳今日開始有 d 痛啦, 

加上英國當地領隊講野把聲同催眠曲差唔多!
我次次一上車就累到訓左.. 







西敏寺, Diana 出殯同威廉大婚0既地方





國會大廈...






倫敦廁所當然都係要收錢啦







泰晤士河




千禧橋 - harry porter 一邊跑一邊冧0既橋就係呢度拍...




呢度係英國人封左爵之後整家族徽號0既地方..




倫敦眼 





一黎到呢度好想唱歌仔呀~~ London Bridge is ..... 




領隊話走左先好唱喎~~~ 好啦... 



London Bridge is falling down ~~ falling down~~  falling down~



經過鬼屋, 日光日白咁多人排隊玩0既~




呢個就係我地倫敦0既司機, 好 gentlemen 架!




之後去大英博物館! 



Rosetta stone





由於累 + 腳痛 + 就返香港心情低落, 

基本上無聽領隊講野同無心機影相... 





只係聽到領隊話呢度 D 男人雕塑全部都係公公 (比人割哂)












大英博物館入面仲有好多木乃伊真身, 

不過我返黎之後都唔敢再睇返 D 相... 





幾有親切感~




又去開餐啦~~~ 去左倫敦唐人街~



個名真係... 誇張!!




其實我都幾鐘意飲茶架~~ 




食飽飽就自由活動~~





我地0係倫敦唐人街附近, 大約有兩個鐘多 D~

有兩 pair 團友話要去 lilywhites 睇波衫
同去瞬間看地球成日影0既噴水池喎..



我無興趣就自己周圍行~~ 見到街頭拍野八卦下先! 






香港雞蛋仔... 




見到油炸鬼同蛋糕麵包放埋一齊覺得好奇怪........




行行下.... 無意發現 M & M world !!!!!!! 




全球得 4 間分店! 三間係美國, 一間係英國!!




入去參觀順便影相~~ 雖然我唔係粉絲但都好興奮!! 




好多英國國旗 crossover M & M ~~




圓圈全部都係 M & M ~











有成 4 層高... 好瘋狂... 當時我得返一個鐘多 D.. 

結果之後要跑住走... 










仲有唔同顏色0既大 M & M 分佈唔同角落... 

我當然要搵哂佢地出黎啦!!



第一個~~~ 藍色!!





我之前見過朋友去過 New York 分店, 

已經覺得呢個 m & m 牆好震撼!!!

現場見到真係好想買~~ 
不過驚自己失控買好多溶哂所以都係冇買~










第二個~~~ 紅色!!




好想同佢合照不過冇工作人員0係附近~ 好可惜~



嘩嘩嘩!!!! 見到人名杯呀!!!!!!!!! 

我見到呢 d 通常都好鐘意搵下自己個名

不過多數都係搵唔到...  








仲有好多人名野.. 






第三個~~~ 黃色!!





第四個~~~ 綠色!! 

有個男仔摸住佢大脾黎影相, 我見到忍唔住勁笑!! 




最後搵埋第五個~~~ 橙色!!




仲有張大合照~~~~




到最尾發現離集合時間淨返十分鐘, 

即時急步走人, 點知0係條斜路扭親腳..... 

迎面而黎幾個女仔見到即時尖叫仲問我有冇事!
(我都未尖叫! 哈哈)



好啦! 集合之後就出發去機場啦!



經過劇院, 已經做左 25 年都仲係經常爆滿!! 





到機場!! 



每人限寄一件 23 Kg 行李~~ 

呵呵~~~~~~~ 0岩0岩好!!! 





靜雞雞走埋一邊磅下我個背包.. 






仲另外有個手提行李 5.6 Kg ... 





但其實我真係冇乜買野架....... 

入到機場再搵地方洗哂 d 英磅先... 哈哈~~



見到呢個牌... 真係要返香港啦!! 






上到機, 自隊左兩小支白酒後勁好訓...

回程感覺無去程咁辛苦!! 


十二個小時後, 平安到港!! 




最後同超級盡責好領隊同幾位團友輕輕擁抱

 say goodbye 就分別啦~~~ 




~~ 十二天旅程完滿結束~~



多謝收看  



<<後記, 估唔到到 2013 年我地一班團友仲繼續聯絡, 
平均 3 個月見一次面!! 其中 3 pair 夫婦仲生左 baby 添!!
So Happy>>

沒有留言:

張貼留言