2012年12月21日 星期五

糖糖與媽二人遊曼谷清邁 (Day 1)

我又靜靜地去左清邁放天燈, 又係天燈雞唔知會唔會悶親大家! 哈哈! 今次隻雞相信會煮得好慢, 因為我最近在公在私都好忙, 旅行返黎一個月都未揀哂 d 相, 不過隻雞開得頭就一定會埋尾0既!! 



前言 :

幾個月前, 見到某某旅行社同泰旅局合辦左一個叫 “泰難忘的一天” 0既比賽, 揀一張相加 200 字內0既描述就可以參加, 獎品係兩張雙人來回曼谷機票!!!! 得獎名額仲有 50 個添!! 梗係即刻參加啦!!! 最後我就憑住0係清邁影0既天燈相成為其中一個得獎者! 而糖媽, 就係我今次0既旅伴啦! 

對上一次同媽媽去旅行已經係好多年前啦…細個同媽媽旅行當然係跟團啦, 而家大個女調返轉, 係我”帶”媽媽去旅行啦… 真係幾緊張!!! 媽媽有個好朋友住0係曼谷 (之前0係我0既潑水油雞已經出現過), 我想媽媽生日可以同埋佢好朋友一齊0係泰國食飯慶祝, 好友相聚一定好開心! 而我當然想去清邁啦….咁0岩萬人天燈日子就係媽媽生日後兩日, 所以我好想安排一個出奇蛋行程, 可以滿足幾個願望!! 本來行程預計7日, 領獎後發現機票有限期得5日, 算啦, 免費機票唔要求得咁多, 終於, 左諗右諗下先編好一個清邁曼谷五天精華行程!! 所謂精華, 其實即係大部份翻炒無新意….(喂, 做咩一開始就趕客??嘻~~ 


今次旅程資料 :

日期 : 22 -26 Nov 2012
曼谷機票 : OX $0, Tax $890/each, 周四出發附加費 $100/each
清邁機票 : AA $1,150/each + 來回 15kg 行李 $160
曼谷酒店 : Arnoma Hotel $550/晚連稅 (Hotels.com)
清邁酒店 : Baiyoke Ciao Hotel THB1700/晚連稅 (Booking.com) 

Total : $6,390 (2 ppl)  



Day 1 


好耐冇坐 OX ... 今次又 Delay, 好彩旅行社早一日打比我通知我, 唔洗去到機場先呆等!!!  



天都未光就出發去機場, 之前一晚只係訓左 3 個鐘咋!! 




咦!!! 好耐未試過咁輕啦!!!  




食完早餐當然要去影返張香港人必影相片第一位啦!!




起飛啦~~~ 






一到步攪掂左張無限上網卡先, 全程勁上網, whatapps, line, facebook ... 非常 happy!


媽咪話肚餓, 好, 去 foodcourt 食野先!






乖乖比 50 bhat 的士附加費, 猜 meter 到 Arnoma Hotel ~~

出發前兩日, 媽咪朋友 (之後稱為Auntie P) 雙腳唔小心比熱水燙傷, 
我地到果日佢覆診, 仲係行動不便, 所以取消左同我地食飯, 
我亦冇提起係媽咪生日, 始終意外佢都唔想!!
佢地傾左陣電話, 相約 3 日後我地0係曼谷返黎先見面!! 

去到酒店 Check-in 時我靜靜雞同 staff 講今日係媽咪生日, 

問酒店可唔可以有 d 安排,  
佢地亦好爽快答應送一個蛋糕比我地!!  

好, 若無其事上房先!! 














典型舊四星酒店格局, 揀佢都係因為近 Big C, 而且大大間酒店的士多數識路, 

唔識都易講到識!

出發去 Super rich 換錢.. 印象中好似係 3.96 


之後再行過水門批發市場行下街, 去咁多次泰國都未黎過, 睇下有咩行先!


媽媽見到家品店就衝左入去!








見到呢 d 不銹鋼器皿勁鐘意, 我亦不斷鼓勵佢買!!




嘩!!!!!!! 又係小強!!!!!  睇真 d .... 係假0既....... 




我估佢地係突登放0係度嚇人0既!!!


點解話又係小強.... 嗯, 相信睇過我油雞0既應該有 d 印象0既...  

冇? 唔緊要... 
請按以下 link : 
恐怖小強重溫

見到清邁都有分店0既貓貓鋪, 不過 d 飾物麻麻地!






唔知我係咪去錯商場, 我覺得入面冇咩睇~~

返酒店放低 d 不銹鋼野先! 好重呀!!

沿途見到 d 拖鞋都幾靚!




經過碼頭媽咪企左0係度睇人落船! 




返到酒店, 台面多左 d 野, 媽媽一開!! 問我點解有蛋糕0既!

我答係你生日嘛!! 





媽媽係咁話要影相, 仲要換件 sharp d 0既衫黎影!! 仲叫我唱生日歌佢聽添!!! 






食完蛋糕, 出發去 ASIATIQUE, 行去 Siam 坐 BTS  






去 Saphan Taksin 再轉免費船~










11 月尾已有聖誕裝飾啦! 








生日杯!! 




12 月 5 日係我個生日, 特別大特別放左0係門口呀!!! 




哈哈哈哈~ 因為我同國王係同一日生日架!! 
















我好鐘意呢個杯呀! 






媽媽好似好累, 冇咩心機行街... 

本來我一早訂左 Princess Terrace 食飯, 後來決定就0係 ASIATIQUE 食算啦!
當然要打去取消 booking 啦!! 

是但搵左間餐廳坐, 唔記得影個門口添!

都係食海鮮~













我見 menu 無生蝦, 問侍應, 佢叫我等等, 然後0係附近檔借左個 menu 黎!

佢話我可以照叫~~ 之後隔離鋪就送過黎啦!! 互相幫助, 幾好呀~



媽媽好累啦, 一早起身又坐完飛機~

回程啦!



經過 Princess Terrace




坐 BTS 返 Chitlom, 街邊有榴槤小販, 同媽媽即刻買黎食!好味呀! 




送左媽媽返酒店, 我一個人去左 Big C 行下~~


幫朋友買紫菜




個架吉哂, 唔知係咩牌子咁搶手呢?




嘩!!!!!! 仲唔比我見到佢!!!!!! Concentrate 柔順劑呀!!




Concentrate 係貴少少架!




呢隻係普通版, 聽網友講香味冇 keep 到咁耐 (我仲未開, 未比較)






雖然我都好累, 但好享受呢個一個人獨自行街0既時間, 好鐘意一個人旅行的感覺!!

行左 Big C 兩個圈先捨得走... 



今日戰利品 :




~ Day 1 完 ~ 

1 則留言: