2012年12月27日 星期四

糖糖與媽二人遊曼谷清邁 (Day 2)


Day 2

今次訂0既酒店都冇早餐, 其實係連埋貴好多..而且酒店隔離就係 Big C 大把野食... 如其係咁, 不如出去自己搵野食! 難得媽咪又唔介意!

媽咪想食粉麵, 街邊都冇所謂!




真係街邊架~





兩碗粉加碟菜好似0岩0岩 100 Bhat ~


橘子汁, 好好味呀~~ 媽咪飲過後都愛上了!





Big C 出面都好多檔仔賣早餐, 呢位女士好厲害..

好快手就將熱辣辣0既粥倒入個小鐵罐, 然後將膠袋打結, 就完成外賣!





同媽咪去 big c 行下


地方大真係唔同, 每一 part 雞肉都分門別類, 乾乾淨淨咁排好!











我最鐘意食雞上脾架!





呢條魚個樣好怪, 但好似好有益!

















臨近水燈節, 麵包部推出左麵包水燈, 將呢 d 麵包水燈放入河, 魚魚就有大餐食~








朋友超喜愛的青芒果, 我鐘意食黃芒果多 d ~

















好啦, 返酒店執野出發去舊機場


寄存左一個大行李箱同一個旅行袋, 我同媽咪共用一個行李箱去清邁, 來回都買左 15 kg 行李.


的士開價 500 bhat 全包, 下? 新機場過黎都唔洗 400 bhat ..

350 bhat 啦... 唔想講價啦...


好快就到左舊機場....


先去寄行李, 一上磅!





下, 已經 15 kg .......... 回程點算?


無野好做, 又大把時間, 去食 d 野先





好攪笑, 媽咪0係店外見到呢張相話想食..





黎到之後係咁 :





佢話要影低佢喎...





其實都冇呃你, 都係有 4 隻蝦, 哈哈哈哈 (好爛)


過關之後都有 d 野行下, 我買左呢個人型掛架! 都成 390 bhat 唔平架!

仲係 made in china 添, 不過最緊要自己鐘意0者!











買返個 Donut 先~~





我梗係揀波提~





又返清邁啦! 好興奮呀!!!!!!!





曼谷去清邁都係一個鐘, 媽咪話唔洗特登比錢揀位一齊坐


分開坐, 玩左陣 ipad 就到左!





我無直接坐的士返酒店, 因為我太想即刻衝去食 love at first bite.


平時 120 bhat 機場到市內酒店


我直去 Love at first bite





(留意 : 星期一休息, 營業時間 : 10:30 am – 6:00 pm)


我最愛的 banana cream pie





今次試埋 coconut cream pie








媽咪鐘意食 coconut, 我鐘意 banana~


網友 caleb 上次飲過 green tea 話唔錯, 我又飲, 好味唔太甜!


仲有上次食飽先見到0既新產品 fish and chips!





個魚好滑......





雙條去酒店


出發前0係網上訂房 (Booking.com), check in 先比錢 THB1700/晚連稅


大堂





我覺得好似大陸賓館, 仲有紅色燈籠





附近仲有 d 店舖





我估應該係民居改裝








上樓途中我不斷同媽媽講, 點解咁架, 點解我揀左咁耐揀左間賓館.


之前住 d 民宿覺得好親切, 好溫馨架!


一出升降機見到個走廊仲覺得有 d 陰森添








開門


























其實同網站0既相一樣


但我唔太喜歡!


媽咪話間房好大, 佢覺得好好喎! 仲話如果長住呢 d 房都唔錯, 可以自己煮野

(但房入面無煲, 可能大堂有得借呱)


休息左陣出發去文華東方


夜晚0既走廊感覺更陰森











麻煩大堂職員幫我寫文華東方酒店泰文


佢幫我出去搵埋車添! 搵左架雙條 100 bhat (2 個人)

如果坐 tuk tuk 都要 180 bhat!


先去 oriental cake shop


本身想食埋 tea 0既, 不過太飽無食啦..

只係黎拎我訂左0既 macaron
































先寄存0係 Le Grand Lanna


同媽咪周圍行下, 夜晚冇得坐馬車, 又冇得參觀酒店, 只可以去 lobby 行下咋




















時間差唔多, 去晚餐











一早訂左室內位, 可以近個台少少, 不過個位好熱,

問職員可唔可以調出戶外, 佢話今晚 booking 已 full 啦,

但好貼心咁拎左把大風扇放0係附近!


食完個 tea 仲好飽, 所以只係點左少少招牌菜


炸蝦




入面有少少黑胡椒, 我同媽咪都覺得有 d 辣


柚子沙律, 好味!




露荀, 好好味!




表演開始


佢地個樣好似好苦悶咁

















我之前已食過皇帝餐睇過呢 d 舞蹈, 今次主要帶係跳舞教練級0既媽媽黎欣賞





之後我地坐 tuk tuk 落夜市 (咁0岩有遊客黎文華東方, 唔洗 call 車)


一落車見到呢間蜜糖店





媽咪又衝左入去





買左幾支蜜糖好重呀!!!


經過買行李箱的地方, 媽咪話不如加個手提行李箱啦!





第二日就買多個行李箱啦!


夜市無咩影相啦, 因為我又拎住袋 macaron 又拖住個行李箱~

其實今次 Trip 真係比之前少相, 一黎好多影過, 二黎要幫媽咪拎野又要睇住佢!


淨係影左呢 d 頭飾, 買左幾個 (80 bhat each), 幾好用!





~ Day 2 完 ~


Day 3 預告 : 放天燈

沒有留言:

張貼留言