2012年12月30日 星期日

糖糖與媽二人遊曼谷清邁 (Day 5)


Day 5




Arnoma 位置真係有 90 分~

今日冇行程啦~~ 如果唔同媽媽一齊我會去 Siam Paragon shopping..  不過同媽媽一齊得少少時間費時咁趕..

去 Big C 食早餐



要先買儲值卡, 用完可以退返錢







再去水門食雞







行返去 Big C shopping







買左一個, 點知凍左原來唔好味架..



"以為" 最後衝刺



返到酒店 pack 箱, pack 到0岩0岩好呀~ (嗯, 我帶左封箱膠紙過去)



0係酒店休息左陣, 12 點 check out 就 call 車去機場啦~

佢地見我行李多, 話要大車先得喎.. 700 bhat 全包!



都唔係好多之嘛............









我幾鐘意食呢間糯米飯, 貴就貴 d, 不過多芒果~









好彩早左入禁區, 媽咪最尾先發力, 到最後仲要換錢買野~~~~~~~~~~~~

哈~~~ 行行下差 d 又要跑去 gate!



最後, 淨返0既錢 ....



上到機, YEAH!!! 被 upgrade!!



雖然 OX 的飛機餐好左, 唔再係凍飯團, 但點及我0既自備飛機餐咁好味呢!



回家拆箱



送哂比人



0係清邁夜市買0既髮夾, 80 Bhat 個, 最右邊係雞蛋殼整架! 貴 d, 不過唔記得左幾錢~



相信大家都好熟, 唔洗多介紹



大合照出場啦!




~ 全文完 ~ 多謝收看 !

沒有留言:

張貼留言