2008年10月9日 星期四

出發! 一個人的曼谷之旅!


明天便要出發了... 很緊張很緊張...

說真的, 我從來沒有想過自己會有勇氣一個人去旅行.

上一次半自由行, 我也掉了船飛差點留在澳門.

今次要到一個語言不通的地方, 還要自由行... 說真的, 我心裡

面有十萬個害怕.



可是, 遇到問題最好的解決方法不是逃避, 而是面對! 不是嗎?

這是我給自己的一個挑戰!



在一個討論區看到一個女仔 (貓貓) 很喜歡獨自旅遊, 她自 16 

歲便自己去旅行了, 她留下了一段說話, 很是同意 :


一個人去旅行有好多樂趣。

去到一個陌生既地方,拎住個地圖搵路,當成功既時候,你會

覺得好開心。

搵路既過程就同人生一樣。

你睇旅遊書 PLAN 左有咩地方想去,然後去找尋。

途中你會遇到好多唔同既新事物,發現除左目的地之外,原來

仲有好多精彩既人、事同物。


就正如每個人細個都有作過「我的志願」一樣。每個人細細

就定左一個目標,係你追尋目標既途中,你會發現原來仲有好

多 CHOICE 。

沒有留言:

張貼留言