2008年3月29日 星期六

第一次曼谷自由行 2008 - DAY 4

Day 4   17 March (Mon) 


Oh... 最後一日... 要返香港喇!  今日0既行程好簡單....

只係去 Siam Paragon 入面0既 Siam Ocean World

睇下魚魚0者..... 唔知點解, 睇書明明話入場費係 450 銖,

買飛時佢竟然收我 750 銖!! (2013年補充: 當時我應該買錯套

飛, 嘻嘻)





仲話有免費雪糕同汽水飲.... 車.... 我都唔記得左食同飲....

咪即係比貴左.... 算啦.....




入面有個室內大水池, 可以坐0係隻玻璃底的小船睇海底世界,

個船長姐姐仲叫我千其唔好伸隻手落水, 因為 d 魚好肚餓喎....

仲比左 d 魚仔我餵佢地, d 魚即刻飛撲去搶食..... 好攪笑....

之後仲好近距離咁見到大鯊魚, 魔鬼魚, 企鵝, 大海龜,

仲有好多好大同不知名0既魚, 0係最後仲有一隻超大八爪魚同

三文魚0既標本添呀....




Siam Paragon 入面仲有個靚仔表演魔術添.... 我都欣賞左一陣

先捨得走...之後就去左距離 Siam Centre 入面 Greyhound 食

馳名0既單骨雞翼同凍檸茶喇! 


d 雞翼真係超好味呀.... 好想食多碟,

不過我生飛糍費時食咁多咋, 其實去咁多日曼谷就痛足咁多

日....



不過... 無理由唔食架嘛.... 凍檸茶都好正! d 冰都係檸茶,

所以就算冰溶左本野都唔會變淡.... 點解香港無人學呢? 應該

好受歡迎架喎!!!!



跟住就搭的士返酒店 check out 去機場喇...................... 酒店

門口個哥哥仔日日都幫我截的士, 超好呀!! 我都比左唔少貼士

佢~


個的士司機又係真係超好, 一落車即刻飛撲落車幫我拎行李車, 


仲笑哂口同我講 bye-bye ! 無影到佢個樣... 淨係影到佢車牌...


如果曼谷個個司機好似佢咁就好喇!!! 早左成個幾兩個鐘去到

機場, 我又有藉口去 Foot Massage 喇!!! 就0係機場二樓有間 

foot massage, 380 銖有半個鐘 shoulder + 半個鐘 foot 

massage ! 我又走左去按喇.....今次超舒服, 按腳時我竟然訓

左....


之後上返三樓寄行李, 見到同我同時間黎但係跟團0既朋友,

同佢傾左幾句之後.... 見有時間就去返二樓食野....

成個 trip 無食過冬陰公, 最後0係機場食返次啦... 加多個芒果

糯米飯, 好飽.......


入到閘, 周圍行下, 影下相..... 就上機喇................

值得一提0既係.... 架飛機真係好熱, 一定係無開冷氣.... 而且, 

飛機餐超難食!! 好彩我頭先食飽飽0者.......




PS. 返到香港過完關後, 足足等左一個幾鐘頭 D 行李先出, 有

無攪錯呀.... 第二日要返工架嘛!!!! 




其他戰利品如下 :

DSC00278s

DSC00279s

DSC00459s

DSC00464s

DSC00565s


DSC01980s




~~~~~~~~~~~~~ 旅程完滿結束, 多謝收看 ~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言