2014年5月2日 星期五

糖糖一人遊清邁 Mar 2014 (Day 4 下)

離開 Suriyan Chandra, 行返去 Nimmanahaemin Road, 想去 iberry 坐下影下相 (soi 17)


經過一間好似民宿0既店, 門外公仔好得意





好快就到左, 門外狗狗由之前的黃色轉左桃紅色!



三年前喺黃色呢....



上次食 cheese cake, 今次試下雪糕先



班蘭味, 我鐘意呀! 好味!



營友 Caleb 打電話比我, 問我0係邊一唔一齊食晚餐.. 我打算去 Deck 1, 佢駕電單車過黎 iberry 搵我一齊去!





哈哈, 等佢幫我影相














出發去河邊餐廳 Deck 1

見到 Color Factory, Nine Resident 個民宿姐姐有介紹過我去睇, 即刻停車 go go go



Color Factory 賣唔同設計師設計0既大象, 每年佢地都會捐錢比亞洲象基金會, 參與保育大象0既工程!! 佢地0既大象黎緊 8 月 ~ 9 月會0係香港參展呢!!





呢隻係佢地0既店0既化表作, 榴槤大象!!



好貴啊!!!



Mosha 象, 係一隻比地雷炸斷左腳0既小象, 佢需要安裝義肢, 因為小象不斷長大, 佢亦需要不斷換新的義肢, 凡係買呢隻有 "Mosha" 的小象, 部份錢會直接潑入佢0既義肢基金!





有朋友鐘意0既英國旗象



似 M & M 嗎?



其他小象







仲有音樂盒









鎮店之寶, 非賣品!!













參觀完 Color Factory 就出發去 DECK 1

(都係同一條路)

餐廳0係 RarinJinda Wellness Spa Resort 對面, 係 Resort 的餐廳, 住呢間酒店可以過黎對住河景食早餐!! 當然唔係住客都可以黎幫襯!







我地 walk in, 都好幸運可以坐到室外! 可以對住河邊晚餐!!





其實應該早 d 黎, 可以睇埋黃昏, 不過無所謂啦...
樹上面掛左燈, 襯埋河邊景色, 幾靚!









飲下酒先!



頭盤我記得我唔係想叫呢個, 係我叫錯嘢定落錯單?



哈, 是但啦! 照食...

朋友的三文魚



我的羊架, OK 幾好味!!





今次係我第二次0係 Ping River 旁邊晚餐, 對住河邊晚餐最緊要係.... 有蚊怕水!!

雖然餐廳都有蚊香但我都係比蚊狂咬...

所以我地食完都無再逗留!!


晚餐唔記得左幾錢.... 印象中好似每人 600 bhat 左右......

環境情調一流, 食物好味, 推薦!!

之後我想去 24 小時賣花市場買花, 兜左幾個圈終於搵到!











我買左一紮花比自己!!! 80 Bhat !!!! 超開心~~

朋友送我返酒店, 經過見到香蕉餅好想食
唔該停一停~~~ 落車買先!







坐0係電單車尾0既我最後一手拎住玫瑰花, 另一手拎住香蕉煎餅返酒店!! 身上仲掛住手袋同相機!
(各位大朋友小朋友唔好學我 )

一大紮玫瑰花都係 80 Bhat



插起左部份, 另一 d 我拎黎浸浴!

辣手摧花...





最後用呢張非常浪漫0既相完結 Day 4 ......



~ Day 4 完 ~

沒有留言:

張貼留言