2014年12月1日 星期一

糖糖邊走邊拍清邁 Pai (Sept 2014) - Day 8

Day 8

終於黎到最後一日啦... 非常唔捨得...


上次黎清邁0係花檔買左束花黎放 + 浸浴都係 80 Bhat, 今次0係花檔見到一包花瓣都係 10 bhat !! 無理由唔買架!

配合呢間酒店的浴缸, 我仲記得我當日放呢張相上 facebook, 有網友問我去左邊間 spa 呢...



浸完浴香噴噴咁同香港人食早餐 (但頭髮濕), 香港人踩單車過黎陪我食早餐~~ 好開心呢!





麵包好好味!





之後我地約左另一位駐清邁香港網友行 Central Festival, 老闆車我地過去~~



好出名的粉紅色茶屋呢度都有分店



仲有 Ristr8to, 即係 Nimman Road 拉花好出名的咖啡店 (仲有出名的靚仔老闆呀!!!!)



新加坡有名鞋店



60 bhat 店







呢間診所的員工開工前會一齊跳舞鬆一鬆

口號會唔會係...... "neung, saung, sahm, see, hah, hok, jed, 多勞多得"









落返去最重要的地方先! 就係超級市場... 我都未掃貨...



5 色糯米飯, 好靚啊!









發現藍象香料!











三個女人0係藍象香料架度起碼逗留左 45 分鐘!!!!!!!!! 差 d 想掃哂人地 d 香料....

我太睇少自己的戰鬥力, 細車換大車...



呢幅麵牆幾靚~~



85 bhat 呢隻蛋卷好味啊!



無記錯呢個係泰北品牌, 唔錯架!



沖哥介紹過的笑口水~



埋單先知驚..



好啦!! 掃完一輪貨真係要補充體力!

見到以前0係 Nimman 的 Wagayayakiniku (燒我家), 一於食呢間啦! (4/F)





389 bhat 任飲任食 (只限 soft drink)











仍然首推佢地0既雞肉, 好滑好好味!! 而家仲有 3 款, 有蜜糖味, 泡菜味同原味! (而家見到又好想食呀)





食足兩個鐘..............

嗯.......... 下一站



雖然話女人永遠有第二個胃放甜品, 其實另外兩位女士都無我咁放肆..

畢竟我今次旅程最後一日, 無理由唔食架!? 係咪先...

新的榴槤雪糕啊~~~~~~~~~



hehe... 3 個人 share 一份



真係飽到肚腩都凸.... 謝謝網友送我返酒店, 佢仲為我準備左個紙箱...

將所有超級市場買0既嘢放哂入去真係0岩0岩好~~

呢個時候, 朋友完成工作, 專誠為我送來 USB, 見仲有少少時間, 我地再去附近的塔珮門影多幾張相~







好啦, 真係要走啦........... 朋友送我返酒店就同我 say goodbye 啦~

酒店老闆親自送我去機場

其實....... 我個細喼係無嘢架!!! 只係入到禁區再比我放多 10 幾罐汽水咁囉..... HEHE



最後... 等埋行李... 終於完成呢個 8 日邊走邊拍清邁拜縣之旅啦....



當然.... 我係超級唔捨得清邁......... 唔捨得到............. 我0係回港 3 日之後再買左機票................ 快閃 2014 萬人天燈!

~ 完 ~ 

沒有留言:

張貼留言