2014年9月26日 星期五

糖糖邊走邊拍清邁 Pai (Sept 2014) - Day 2

Day 2

本來想自然醒, 點知晨早就彈左起身.... 落去食早餐先, 都未有人!



轉頭有人著浴袍落黎食早餐!



早餐, 上次都影過啦







我的早餐



呢度仍然咁靚.......今次假期的第一個早上~~ 好舒服呀!





大家記唔記得 d 肥女郎? 今次唔見佢地啦...唔知係咪比人一次過帶哂返屋企呢!



嘆完早餐返左上房補眠!!

今日約左 Mr. D 食晏, 佢黎酒店接我, 叫佢順路就車我去換錢先!!





位置大約係紅色星星位置, 如果大家唔係住附近或者自駕, 我個人覺得唔需要特別坐車去換錢, 因為坐車一程都要幾十 bhat ....

教路: 大家可以0係ATM機提款 (先在香港設定海外提款), 連埋手續費同街邊的兌換店差不多架!! 


換完錢就開開心心去食飯~~ 
(仲未知將會嚇親飽)





之後 Mr.D 帶左我去佢成日午餐的小店, 0係 Somphet market 附近, 好多 cooking school 都0係呢個街市買嘢架! 我都黎過!









在對面檔口買的怪魚



味道.......... 還可以啦.... 我都係比較喜歡食蒸魚 / 烤魚~

又平又好味的即炒香葉豬肉蛋飯, 今次價錢我記得啦!! 係 45 bhat 呀!!




















食完午餐, 我請 Mr. D 0係尼曼路放低我, 我就周圍行下...

每次經過呢度, 我都永遠好飽食唔落又或者想食第二 D 嘢, 唔知我幾時會試到呢?



呢間就係小強蜜桃茶的新甜品店, 我當然唔會入去試啦!!!!!







唔知小強蜜桃茶係咩又或者好掛住佢0既朋友可以 按此 重溫 (我係咪好貼心呢)

都係去搵間咖啡店坐低飲下咖啡先! 
目的地 --- Ristr8to

地址 : Nimmanhemin Road Soi 3 大街

其實我並唔係一個咖啡迷, 兩年幾前我甚至係一杯咖啡都唔飲, 經過歐洲之旅, 周圍的咖啡都又平又好飲...(除左瑞士), 我就開始飲咖啡啦!!

Ristr8to 的年青店主 (聽講好似王力宏) 拎過好多拉花比賽獎項, 我認我係為左個拉花同想見阿清邁王力宏去飲的...





呢杯個花好似幾靚, 就佢啦!

我叫左細杯裝, 印象中好似 8x Bhat ...



雖然杯咖啡0既花並唔係由清邁王力宏親手拉出黎 (佢都唔0係鋪頭), 不過都好靚呀! 當然立即影相打卡一大輪先飲啦..........



估唔到個花又冇變型走樣喎, 飲到差唔多到底都仲 keep 到!!

哈哈, 飲完我又行街街, 行返去 Soi 11, 呢間童話飾物真係好啱女仔...

地址 : Nimmanhaemin Soi 11 大路行入少少就見到
營業時間 : 09:30 a.m. - 20:00 p.m.







飾物價錢大約 300 bhat - 1600 bhat 之間啦..

留意店內唔可以拍攝, 我都係問左店員可以影店鋪內部裝飾比大家睇下!











繼續尼曼區漫步







行到累一於去按摩啦! 隨便入左一間









做左個腿部磨沙 + 按摩, 好似係 350 bhat / 90 分鐘 (我又唔記得左幾錢... so sorry)



之後我就坐雙條返酒店午睡, 等待今晚同幾位新舊朋友慶祝中秋節!



訓左個幾鐘, 到左晚飯時間啦! 酒店有私家車接送住客去尼曼區 ~

酒店大堂等車中





今晚由清邁朋友提議, 去左 Cafe De Nimman, 呢間餐廳係2011年被評選為全泰國最佳的餐廳! 非常巴閉, 當然食物都真係唔錯! 不過酒店車唔識路, 搵左好耐... 最後打電話問餐廳先搵到!

地點: Sirimankelajan Soi 13, Chiang Mai, Thailand



當晚我同另一位單獨出遊的女子, 一位留學清邁的獨立女子和一位留學清邁但實際是嘆世界的男士, 3 位同樣來自香港的新舊朋友在清邁相聚慶祝中秋節, 一邊食好味0既食物, 一邊傾計, 真係超開心呢!!!

豬手 :



香茅雞翼, 雞翼好味, 估唔到炸過0既香茅仲好味!!! 食到唔停~~



女士多, 所以叫多兩碟菜





我仲由香港帶左月餅黎做飯後甜品, 餐廳好豪邁咁比左把大刀我地....



仲有網友帶來的小甜餅



埋單 675 bhat ~ 哈哈, 今次有相為證唔會唔記得!!



離開餐廳, 當然要賞月同玩燈籠







好開心的中秋節呢~

~ Day 2 完 ~

沒有留言:

張貼留言