2014年10月1日 星期三

糖糖邊走邊拍清邁 Pai (Sept 2014) - Day 3 上

Day 3

落樓食早餐, 去到餐廳嚇一嚇... 咁多人0既!!!



仲要同人搭台.....

不過坐坐下一抬頭, 全部人走哂..........



昨晚無食飯, 好想食返 d 飯添...



返房梳洗, 今日約左幾位網友遊車河

換袋0既時候發現 passport 唔見左!!!!!!

我諗起應該係昨天換錢時放低左.....


即時打電話比 Mr. D, 問佢可唔可以過黎帶我去找換店!! Mr. D 義不容辭過黎救我...

同時間網友都黎左酒店接我, 一齊 GO GO GO ...

之前一晚先同幾位香港朋友講開一本護照可以賣到幾萬銖, 沿途真係驚到心都跳出黎~

Mr. D 不斷安慰我話無事的, 一定會在找換店... 我眼角已經有淚水...

去到找換店, 昨天的叔叔唔0係度, 得另一個女仔0係度, 我行埋去正諗住開口...

個女仔碌大眼望住我, 好大力咁雙手拍台, 然後指住我大叫 ... " PASSPORT!!!!! "

我即時眼角噴淚咁大叫 "YES YES" .... 佢好開心咁即刻比返本護照我, 我又合十又 thank you 又抹眼淚咁 ... 又開心又擔心又感動...... 心情好複雜....

同失而復得的護照同找換店影返張相...



Mr. D 見我拎返本護照, 就離開啦...

我就上左網友車, 去接另一位網友

我地一行四人去左 MAYA 買 Macaron!

之前成日見到 Mister Donut 有 hello kitty donut... 但我去到清邁已經無啦...



<<呢 part 無影相, 因為心情仍然非常複雜>>

之後同幾位網友遊車河... 去左郊區

我終於發現自駕的樂趣, 就係... 見到喜歡的景象, 可以立即停車影影影



除左壞車, 冇諗過咁樣企0係馬路上面影相...













哈.. 掛住影相差 d 比車撞, 當然唔係啦.... 我地個個都落哂車影相...



全部都係綠油油的田同埋藍天白雲, 真係好舒服~~



上返車... 去到一個湖畔





呢 d 小屋可以比人食嘢...





行過去都要少少勇氣!!















呢度真係好寧靜, 好 hea, 雖然好熱好熱, 熱到手機都發滾, 但望住個湖, 仲玩咩手機呢? 真係好想攤0係度 HEA 一個下午....







有婆婆過黎賣嘢食





幫襯左少少



我地請餐廳隨便比 d 嘢我地食, 上菜啦!!



我地好好奇果個小碗係咩....

一打開.....

嘩!!!!!







d 蝦蝦彈到周圍都係!!!!!!! 

我地即時尖叫!!!!!!!



大家都好掙扎, 生勾勾咁吞佢地落肚真係好殘忍...

最後由我試食左幾隻.............

都係食返呢 d 生蝦算了.......







沒有留言:

張貼留言