2014年10月4日 星期六

糖糖邊走邊拍清邁 Pai (Sept 2014) - Day 3 下

幾位網友今日要離開清邁啦! 而我就約左當地網友 xxl 做 spa.

xxl 之前問我想去 Peak spa 定 Kiyora spa, 上網睇過 Kiyora spa 有買一送一加上網友足球人做過都話唔錯, 一於呢間啦!! 謝謝 xxl 代為預約~

約左 xxl 0係 Shangri-la 等 spa pick up, 網友們送我過去就出發去機場啦.... byebye ~~ 一路順風~~



Kiyora

website : http://kiyoraspa.com/

營業時間 : 10 am - 10 pm

我地揀左 The Miracle of Kiyora Package (2.5 hours/2,800 THB) - BUY 1 GET 1 FREE~
- Kaffir Lime Foot Bath
- Body Scrub
- Body Wrap
- Aromatherapy Massage

二人同行要同一間房, 優惠期去到 31 Oct 2014


如果想揀其他 treatment, 10:00 am - 12:30 pm morning appointment 會有 30% off~
如果 1 pm 後就 20% off, 優惠去到 Dec 2014, 請上佢地官網預約!

其實呢間 SPA 0係 Tha Phae Road 附近, 一轉返出去就去塔珮門, 都幾方便!







有五種味道的油可以選擇



Scrub 同 wrap 都有得揀, 我揀左 Rose 的 scrub 配 green tea wrap
xxl 揀左 coconut scrub 配 chocolate wrap





好彩做之前望一望, 技師將我地份材料連份問卷調轉左, (即係留意咩位置按多 d 同咩力度等等)

2 個半鐘都好快過, wrap 的過程我全程訓左覺!!

做完仲有甜品食!



總結呢間 spa 都唔錯, 呢個價錢好超值!!
之後 spa 送返我地去 Shangri-la, 原來 Shangri-la 個 lobby 好多馬賽克, 好 bling bling~~



xxl 帶路, 帶左我去 The River Market, 聽個名就知0係河邊~~ (記得帶蚊怕水)

http://therivermarket.com/
營業時間 : 11 am - 24:00







呢間都算係遊客餐廳, 望住 Iron bridge ~ 出面可以放天燈, 100 bhat 一個~
如果水燈節期間一定一定要 book 位....



餐廳都唔算多人, 環境幾唔錯!





我地點左 Salt and pepper shrimp (255 bhat)



Morning glory (110 bhat)



Garlic chicken wings (135 bhat)



Tofu mixed vegetable (125 bhat)



唔知係我笑點太低定 xxl 實在太風趣, 
我成日比佢引到大笑呢... 

呢餐由 xxl 請客, 佢仲送埋我返酒店!! 多謝哂!! 

沒有留言:

張貼留言