2014年10月31日 星期五

糖糖邊走邊拍清邁 Pai (Sept 2014) - Day 5 - 上

Day 5

酒店唔包早餐, 早餐好似要 120 Bhat ...
之前一晚在步行街的 7 仔買的牛角飽, 

好味啊!!



我無關窗簾訓, 因為想一起身就見到呢個美景





昨晚太夜到, 出外面睇下先!







一共 5 間小屋 10 個房間





小小裝飾, 令酒店充滿人情味







超迷你 "泳池"



酒店接送客人的 tuk tuk 車









返房間化妝, 無耐朋友都過黎搵我... 出發去影相啦!!

第一站當然係我期待左 3 年0既黃色小屋



呢張相係我而家電腦的 wallpaper







我黎到呢度0既感覺, 同我第一次歐遊去到羅馬許願池個震撼感覺差唔多!

雖然唔係話咩排除萬難, 又或者要花好多好多錢先去到0既一個地方, 對我黎講, 係因為期待, 同埋答應左自己要黎到0既地方, 終於黎到果一份感動!!







旁邊係 coffee in love, 太多人話過 d coffee 超普通, 無試











普通的路牌, 貨車, 天空, 花花草草.... 都係風景











朋友肚餓了
(我昨天只買了一個麵包比佢... 哈哈)

隨便搵左間路邊餐廳



唔知有咩食的情況我通常叫 Pad Thai ...



下一站.... 二次大戰紀念橋



呢條橋係日軍為左運送武器同軍糧去緬甸而命拜縣0既人起0既, 不過未起好, 戰爭就停止左啦!







行兩邊要小心









幸運地遇到夜市擺檔的 "船長"

同佢合照 50 Bhat 一張, 大家可以發揮自己0既創意又或者參考佢 d sample !!!







我揀左 "私奔" feel ...



烈日下影一陣相已經要投降... 對面有間餐廳, 要飲返杯嘢坐一陣先...
間餐廳都好多影相位....







雖然我拎左 Pai 地圖, 但係我都未睇過, 我只係同朋友講左我要去咩景點, 就由佢帶路啦...
(唔洗睇地圖對我黎講真係好幸福)

下一站... 拜縣大峽谷



停車後由小路行上去大約 5 分鐘!!







其實當我見到無遮無擋又烈日當空已經唔想行, 加上我著厚底拖鞋, 好驚唔平衡跌左落去... 所以都係打算到此一遊影張相就算!



點知呢個位影相又好似幾靚喎~~ 呢位男士都唔敢行前!









好高架!



我又影



朋友都係第一次黎, 佢0係對面影風景, 我除左鞋坐0係度慢慢移下移下去左最前, 朋友一望過黎嚇一跳... 佢估唔到我竟然咁大膽呢.....佢叫我唔好郁幫我影相... (其實我都驚架)



我好鐘意呢張相呀! 好有氣勢!!





其實行過去條路又唔平又無嘢扶, 都真係幾驚架...





曝曬一輪我已經濕哂啦... 去下個景點休息順便換衫!



有一間小小按摩店, 對住個美景做按摩啊!!







































呢度都幾多影相位, 坐低飲下嘢都唔錯~

不過我更鐘意下一個地方!!

沒有留言:

張貼留言