2014年10月29日 星期三

糖糖邊走邊拍清邁 Pai (Sept 2014) - Day 4 下

去尼曼路 Think Park, 呢個小公園新開左幾個月, 今年 3 月時仲未開呢!

呢間 Local Cafe 絕對係地標, 貓貓個袋係 Chanel 黎架!

其實佢同 iBerry 都係同一個老闆, 係一個泰國藝人!





貓貓, 狗狗, 連犀牛都入得喎~  





好有型的店員





Starwberry tea



夏季限定的 watermelon cake, 中間係浸左糖水的西瓜, 好甜!! 我喜歡食甜都有 d 頂唔順..



店入面都好有特色







HEA 到差唔多, 返酒店等 aya 黎 pick up!

我0係 BOOTS 買定暈浪丸, 但朋友叫我唔好食住, 因為食完可能都會有 D 唔舒服...

朋友比左個溫馨提示我 :
如果坐到司機後一排又或者司機隔離, 呢兩個位係最唔暈0既!! 如果好不幸坐到最尾, 咁就要食啦!! 雖然暈浪丸要一個鐘前食, 但開頭一個鐘係未轉彎0既, 所以就睇下到時坐咩位先決定食唔食暈浪丸!

AYA 遲到... 佢地搵架雙條黎接我地再去車站, 去到已經有好多人坐左0係 mini bus 啦!!

當時有一個男人想坐司機旁邊, 我就問佢, 可唔可以比我地坐, 因為我地兩個人, 如果坐後面我同朋友就要分開坐啦... 佢好好人咁比左我地坐!! 我亦決定唔食暈浪丸~~

由天光坐到天黑











未去到中途休息站時, 我都訓左一陣... 休息站之後, 司機好似好開心咁又較低個窗伸隻手出去, 又開大音樂又不斷講嘢, 當時其實我好驚佢係食左藥....

即時唔敢訓覺!! 沿途係黑媽媽的山路.. 都有 D 驚!! 不過朋友話可能佢有 D 悶同眼訓, 所以佢間中都同司機講下嘢應下佢~~

值得一提係, 其中一段山路地下有好多燈, 閃閃發光... 司機同我地都 "嘩" 左出黎!!

仲有, 沿途望向天空, 有好多好多星星, 仲有一個大月光!!!! 好難忘!! 我終於踏上 Pai 的旅途啦!!!

平安到達 Pai (全程無人嘔!!!), 司機大叫 "Welcome to Pai", 我地全車人拍手掌歡呼!! (可能後面 d 人都好驚)



到達 Pai 已經係 9:15 pm 啦... 酒店最夜接送係 9 點... 


即時打電話比酒店叫佢地黎 AYA 接我地!! 好彩酒店都仲肯出黎接!!

朋友租車, 我去買晚餐!





AYA 有 PAI 地圖拎!





好想食呀! 不過酒店車黎緊, 應該燒唔切啦... 只有放棄!

好巨型!!





買完嘢食返 AYA, 酒店車都黎左



朋友駕電單車跟隨酒店車返酒店

酒店名稱 : Ban Dalah

其實呢間酒店真係好遠, 如果唔自駕真係唔建議!! 由酒店開車去步行街要 15 分鐘!! 沿途都有 D 無燈0既路, 又或者泥路... 不過, 我比佢官網一望無際的田園 FEEL 吸引住!!

網上的圖 (呢間亦係我間房) :









夜晚實景 (植物長高了) :



朋友在隔離房, 大家伸個頭出露台可以見到對方...

好大個月亮...



房間真係超普通, 只係隨意影左一張



累到嘔... 食完嘢即時沖涼訓覺!!

Day 4 完

沒有留言:

張貼留言