2012年10月29日 星期一

歐洲之旅 Day 5 (施華洛博物館->列支登士敦->琉森)


Day 5


一起身打開窗, 就見到雪山啦!!! 我覺得好靚呀!! 








落樓食早餐 






呢間酒店都幾多野食喎!!!



食完早餐, 領隊話同我地0係附近行下影下相, 

昨晚睇左夜景, 而家就睇日景, 兩種感覺!


我住0既酒店外觀~ 






茵斯布魯克呢 d 屋成排都唔同顏色係咪好靚呢?

其實係規定佢地要油唔同顏色, 
因為長年天氣凍加上雪景, 其實係會令人心情抑鬱架.
所以就要油唔同0既顏色, 等 d 居民睇到開心 d ~ 










之後我地就返酒店拎行李, 

出發去施華洛世奇 (Swarovski) 水晶世界! (即係博物館)


我本身好鐘意閃0既野, 
好多隨身物品都比我貼滿 Swarovski 閃石, 
見到永 x 呢個旅行團會去奧地利參觀呢個博物館, 
所以比其他旅行社貴我都揀左佢!! 




呢個博物館係施華洛為左慶祝成立100週年而建造0既, 

而水晶業係奧地利而家唯一0既工業!


入場劵可以當 Euro 2 用!!





原來 Swarovski 做0既第一件水晶係老鼠仔呀!








入口就係呢個綠色巨人頭下面!









呢粒係最大0既水晶, 成 30 萬卡架.. 




入面有好多關於水晶0既展覽, 但太黑唔係好影到相, 

所以無相睇啦!


睇完水晶就梗係去到賣紀念品0既地方啦!!!! 





呢個係全球獨家有得賣0既閃石招財貓, 

成 700 幾蚊 Euro!! 
我自己貼十隻都得啦!





Kitty





雙天鵝




B DUCK~




價錢唔係平好多, 

不過我問左 D 唔買野0既團友拎左幾張入場劵, 
加埋退稅買左港幣千零蚊.. 
應該都平左 200 蚊左右0既..




最後去埋個水晶廁所 (今次免費) 






坐車去列支登士敦0既首都華多茲食 Lunch~








呢餐勁好味喎!!! 

可惜同五個完全唔識0既團友坐, 有少少美中不足 .. 


食完周圍行下, 呢度已經開始用瑞士法郎啦..




山上果個係皇宮黎架!! 國王就住0係上面!! 





列支登士敦係一個小國, 

最出名就係郵票, 連之前上海世博佢地都出左套郵票黎紀念!

我0係度寄左兩張 postcard, 一張自己, 一張比左朋友 .. 
不過時間好緊迫, 乜都無寫只係簽左個名~ 







呢個鐘之前放過0係上海世博架! 
見到句口號嘛... 







坐一個半鐘車到就去瑞士啦!
0係歐洲, 一個國家去另一個國家係唔需要過關0既! 
仲諗住可以吸好多印仔0係 passport 添! (師奶仔心態)
好多時, 過左條橋咁就去左另一個國家啦!! 







領隊見時間尚早, 今日安排埋去睇獅子紀念碑 (垂死的獅子)







網上資料 :
這座雕像由丹麥雕塑家巴特爾·托瓦爾森設計,
以紀念在1792年保衛巴黎杜伊勒里宮
戰鬥中約1100名瑞士僱傭兵。
在這1100名士兵中,大約760名戰死,350名生還。
在石像的上方刻有拉丁文」HELVETIORUM FIDEI AC VIRTUTI」
意為「獻給忠誠和勇敢的瑞士」。
下方刻字的第一行是「DIE X AUGUSTI II ET III SEPTEMBRIS MDCCXCII」,
表示慘劇發生的時間:1792年的八月十日和九月二,三日。




美國知名作家馬克‧吐溫(Mark Twain)

見到山壁裡的這隻獅子像便說:
「這真是世界上最令人感到哀傷與動容的石雕啊!」



的確係





當時有少少雨, 見到獅子痛苦0既表情的確有點悲傷




去到琉森市, 去琉森瑚行下~

果度有一座有好耐歷史0既木橋, 
不過曾經有人食完煙亂掉煙頭, 
成條橋燒左, 後來先重建返.

(後來先發現我完全掛住用肉眼睇, 唔記得影低條橋,
不過, 最好0既相機, 其實就係自己對眼)

















返酒店 check-in 食 dinner~



影下房間相先!









落餐廳食飯! 






今次同團友 S 一家坐, 

我同團友 S 0係水都威尼斯開始熟, 
就係我去完果個要 Euro $1.5 0既廁所差 d 迷路, 
好驚之際見到佢, 佢竟然黎左搵我!!! 超感動!!  




之後咁多日我多數同佢一家人一齊行, 

我幫佢地一家影合照, 佢又幫返我影相! 
(其實第一日0係羅馬許願池佢已經有幫我影相)

食物都好好味, 同 S 一家亦傾計傾得好開心! 








食完飯都好早, 我地都想出去行下, 

於是又召集團友一齊出去走走.. 




我地幾個後生仔想搵間有得上網0既地方坐下, 

點知行左大半個鐘都搵唔到!!! 全部關哂門!!

 結果返左酒店, 個個好掃興好累咁返哂房, 
我同團友 S 同佢爸爸媽媽四個人
就0係酒店間酒吧度飲野傾計!
(其實只有我同團友 S 飲) 飲飲下團友 S 爸爸訓著左
所以飲完一 round 我地就各自回房間休息啦!



~ Day 5 完 ~ 

沒有留言:

張貼留言