2012年10月15日 星期一

歐洲之旅 Day 1 +2 (香港->羅馬->梵蒂岡->許願池)

這個歐洲之旅已經半年前了... 


三月突如其來有一個假期, 
本來想靜靜地 HEA 在我最愛的清邁, 

機票酒店格哂價, 所有野都如火如荼, 預計訂機票0既早上... 



腦海閃過一個念頭 : 

世界那麼大, 難得有假期, 點解唔去遠 D ? 
點解唔去 D 從未去過0既地方?  


於是決定去歐洲!! 


因為太急趕所以無問有冇朋友想去, 
當然我亦已愛上一個人去旅行~
但太短時間根本做唔切資料搜集亦懶得做, 於是決定跟團!!!

中午即衝去旅行社拎歐洲旅行團0既資料, 
一個鐘後報名點知想報果團 FULL 左..  
再去多幾間旅行社拎哂單張返屋企格價考慮, 
第二日去報名, 第三日開茶會, 第七日就出發!!!


出發日夜晚0係屋企食完飯, 就出發去機場啦~ 
21:30 pm 0係機場集合, 
坐夜晚 23:45 pm 飛機去倫敦轉機.

今個團有 32 人~ 
有 5 pair 係 Honey moon, 
另外有幾組 family, 只有我形單隻影~ 

(但後來發現... 原來一個人跟團都可以好幸福架)

好耐冇跟團, 領隊不斷講解有咩特別事項, 
之後派團章, 行李牌~~
領隊十分之貼心, 佢幫我地安排哂走廊位!!! 
方便我地出入! 讚呀~ 

之後就入禁區, 周圍行下等上機啦!


第一次衝出亞洲!! 好開心呀~~

上到機, 我隔離係個英國靚仔呀!!! 
佢同爸爸黎香港玩完返英國, 大家傾左陣計咁啦..
漫長0既 12 個鐘真係幾難捱... 
訓醒食, 食完再訓, 腳腫眼光光, 皮膚又乾~~



到左希斯路機場啦~~




周圍行陣等轉機去羅馬~


途中會經過阿爾卑斯山 ~ 


一個鐘頭機都有餐派~


行李車都要 Euro 2 ... 


終於都到羅馬!!!! 第一個感覺係... 熱!!!!


先去開餐 (係呀, 又食), 沿路好多櫻花呀!!





第一餐團餐, 旅行社用心良苦, 
先安排我地食 d 唔好食0既野, 之後咪好似好好味咁囉!


飯後果係最好味0既! 意大利特產 - 血橙! 味道 ok 架!


領隊話歐洲 d 鋪頭買野飲貴, 
叫我地0係餐廳買定支水今晚飲, 
我諗住食完就上車於是買左支 1 公升0既.. 
點知...... 佢竟然話先去梵蒂岡!!! 

過左呢幅牆就係梵蒂岡啦~
係最球最細0既國家!












聖彼得大教堂, 用左 150 年時間起0既, 
文藝復興式設計同建築! 好宏偉! 
真係唔知佢地果陣點起架呢..





聖母抱子像, 係由米高安哲奴雕刻0既!!



成座教堂入面都好多雲石雕刻, 馬賽克壁畫, 超靚!


十幾層樓高.. 















個廣場可以同時容納十萬人架!!! 勁!!

之後就去君士坦丁凱旋門同鬥獸場, 領隊話呢個凱旋門係為左紀念君士坦丁0係一場戰爭獲勝而建, 羅馬皇帝凱旋返黎時就真係經過呢個凱旋門, 法國果個就係拿破崙打敗左奧地利而下令建造, 但中途佢已經比人推翻左, 仲要係死後好多年先經過, 所以唔係好有凱旋門0既意義!









停留一陣又趕路啦... 要去許願泉!!
其實我係 "衝上雲宵" 迷, 
去到羅馬見到咁多場景真係好開心呀!!  








你地睇.... Euro 3 一罐汽水呀!!! 


義大利雪糕 - 團友話開心果味最好味喎~~ 
下次再去試下先!



到啦!!!!!! 


內心一陣震撼!!! 歐洲呀!! 意大利呀!! 羅馬呀!!! 
我估唔到我真係黎左呢度!! 



開心到難以形容!!!





領隊之前教我地許願, 通常都係許三個願, 
香港人當然希望發達啦! 又或者再多三個願望等等啦.. 

意大利人許0既通常都係 :

1. 重臨羅馬呢個咁美麗咁浪漫0既地方

2. 會得到一段美滿0既姻緣

3. 之後離婚, 再有一段姻緣 
(真係大吉利是, 佢地咁諗係想永遠有熱戀0既激情喎)

而我, 當然都有許願啦~~ 係咩就唔講啦! 

之後就坐車返酒店啦! 

晚餐0係酒店食


我0係許願池附近買0既 ham







呢舊甜品好難食呀!


之後就返房休息啦~~ 
我好好彩, 同團有三個姑姑, 我應該同其中一個姑姑訓0既, 
但三個姑姑想一齊訓一間房, 
所以我可以自己一個人訓哂成間房呀~~~ 正!  





~ Day 1 完~

沒有留言:

張貼留言