2014年4月11日 星期五

糖糖一人遊清邁 Mar 2014 (Day 1)

糖糖又一人出遊啦~
的地.... 清邁 again again 再 again~~



DAY 1
(Chiang Mai Airport Plaza -> Nine Resident -> Love at first bite -> Lert Ros 烤魚)


上一年無去過旅行~~ 今年一次補返數~~
繼一月曼谷華欣, 二月上海, 三月去清邁~~~ 下次唔知幾時呢!?

又黎機場好開心!! 磅下行李先~~



出發都 19.4 kg, 我的確唔係一個背包客..............



食少少嘢先~ 假期 MODE 開始~~



早左 Boarding ~
我竟然係第一個衝上機0既, 我真係好心急返清邁呀....



如果有得揀我會揀走廊位, 不過 AA 編左窗口位比我, 都好, 可以再早 D 見到家鄉!!



<<今次落機無再影機場啦, 影左好多次啦>>

等行李時換左一早準備好0既電話卡, 但唔知點解上唔到網, 貴為電腦及電話白痴的我唯有去搵幫手, 即刻坐 20 BHAT 雙條車去 CENTRAL AIRPORT PLAZA DTAC 專門店, 比左個電話佢地幫我攪, 好快就幫我設定好~ YEAH~



<<題外話, 本來想幫朋友買定電話卡, 點知店員話無得賣~~ 最後0係 7-11 買到~~>>

黎到 Central Airport Plaza, 順便食埋 lunch, 見到 Fuji 都唔想諗啦, 就入去食啦!!



我的午餐 (無記錯的話好似 300 幾 bhat, 請原諒我永遠唔記得 mark 價錢, 食完就算)



好好味呀~~



隻大蝦好吸引!!! 我都係因為佢先揀呢個 set 架~









食完午餐諗諗下, 之後未必會去到超級市場入貨, 既然係咁就先去入貨 ... (帶住個喼)

落底層 top supermartet

好想食呀, 不過好飽啦!

















幫朋友買呢隻湯粉, 用黎煮湯或者煮米粉都好味啊~~



可以試食, 試完先買~~ 姨姨非常 Nice, 比左好多嘢我試食



好鐘意行超級市場, 好多嘢睇, 好多嘢食







買買下就咁........



好彩有個大袋全部袋好哂, 拎住行李箱加大袋喺商場門口坐 tuk tuk 去民宿, 120 bhat 唔肯平~~ 無辦法啦~

頭 3 晚住宿揀左台灣人 YoYo 開0既民宿 Nine Resident, 冷氣房 650 bhat 一晚有獨立廁所唔包早餐, 位於古城小巷, 非常寧靜近民居~



出發前用 email book 房, yoyo 特別優惠我唔洗比訂金, 去到先比錢~~
中間有個小庭園, 諗住夜晚會有 d 背包客坐埋一齊傾下計, 點知 3 晚都見唔到有人坐.. 哈哈!!





民宿姐姐話需要清潔就同佢地講, 唔係都唔會入黎房間打掃 ~ 要換毛巾就問佢地拎~~ 水就自己0係雪櫃拎~~ 每日 2 支







房間簡簡單單, 無咩特別, 平平地無咩要求都住得過~ 不過記得準備蚊香!! 好多蚊呀~~

行返出去小路都好多小檔口賣嘢食, 好可惜我幾日都無幫襯過~





坐雙條去我的最愛...............

坐雙條去我的最愛~~ Love at first bite!!!



GOOGLE MAP 地圖按此

留意 : 星期一休息, 營業時間 : 10:30 am – 6:00 pm

大路停車, 見到呢個招牌行入去





第三次黎啦, 黎到仲係好開心!!









就收工啦, 所以無咩客人



黎到當然食我的最愛 Banana cream pie, 仲有 green tea latte



相機先食! 仲要影好多張添.. hehe



Banana cream pie 大特寫~~ 好多 cream 好邪惡, 但味道真係好好啊~~~~~~~~



仲記得第一次食第一次介紹佢我忍唔住整左張 GIF 圖... 好想味皇上身咁大叫好好味!!!



好啦, 人地差唔多收工... 走人啦~~ 下次再見~



請留意營業時間!!



沿小路行返出去大路, 見到咸蛋黃啊~~~







上兩次黎都係有車等我, 食完就上車, 今次行返出大路, 我差唔多截左 20 分鐘車啊~~ 好多雙條都唔肯去古城~ 最後截左 TUK TUK ~


截左 TUK TUK 後去左古城附近換錢, 換錢後去食烤魚

在古城 VIENG MANTRA 酒店對面!!






營業時間由 12:00 – 21:00





炭爐烤魚



烤牛肉





小店竟然有日文 MENU!!



放心, 都有中文0既!



魚魚有分大, 中, 小… 分三個價錢, 好似係 160 bhat, 140 bhat 同 120 bhat



呢條係中 size



好味!!! D 魚肉好滑…



叫多碟燒牛肉, 超飽……….. 不過好味!



配一個椰青!!! 太滿足啦~~







去夜市



DUSIT D2 旁有個小商場, 入面有得影相



500 BHAT 包化妝, 整頭髮, 一隻 CD 同 7 張相同大海報



哈哈~~~ 我出場啦~~~~~~ 個妝好濃!! 費時嚇親大家!



相片同 CD 第二日可以拎, 之後慢慢返黎拎~

周圍行下先







好飲呀!



行左陣無咩興趣啦… 返民宿

補多幾張相先, 夜晚比較暗, 仲有好多蚊!!









~ Day 1 完 ~

沒有留言:

張貼留言