2014年4月13日 星期日

糖糖一人遊清邁 Mar 2014 (Day 2)

DAY 2
(Art Paradise, 周六夜市)

出發前一晚訓得好少, 加上放假黎到清邁... 梗係要比自己休息下!

所以是日第一個節目就係... 訓到自然醒!!!!!

結果, 當我打開雙眼再望下個電話0既時候... 已經係中午 1 點!!! (清邁時間)

由於昨晚無洗頭 , 加上民宿水壓唔夠強, 我決定去洗頭..... (咩行程!!!!)

出到前台問民宿姐姐附近邊度有得洗頭, 咁0岩有個單獨第一次黎清邁0既台灣女仔 (Ruby) 一聽到我話要洗頭, 佢話佢都好想去, 不過唔識路....... 好好好~~ 民宿姐姐一講我就知0係邊, 就等我帶路, 一齊去洗頭啦!!

之後我諗住去 3D Art in Paradise, 所以帶埋腳架去~~

沿路傾傾下原來 Ruby 停薪留職一個月黎泰國, 第三日到清邁, 一個人覺得好悶無地方好去....... 下!?

帶左 Ruby 去髮型屋, 我去隔離食 d 嘢先~ 90 bhat ~ 超抵食~



再過隔離買杯嘢飲







返去髮型屋, Ruby 已經洗好頭, 佢話無地方去...仲等我洗頭添, 老闆娘好有心機幫我 set 曲埋 d 頭髮, set 得好靚, 埋單 200 bhat ~~ 比左 40 bhat 貼士~

Ruby 等我期間我就話不如一齊去 3D 博物館啦!! 可以互相影相~~ Ruby 好開心咁話好, 咁我地就返去民宿放低支腳架先~~ 結果支腳架全程無用過!!! 回程差 d 想掉左佢!!




比雙條司機睇, OK NO PROBLEM~ 

20 BHAT / 個 GO GO GO~~

3D博物館 Art of Paradise
http://chiangmai-artinparadise.com/
Address: Art in Paradise Chiang Mai
199/9 Changklan Rd. Changklan
Muang Chiangmai Thailand 50200
開放時間: Mon-Sun 9:00 am - 9:00 pm
最後售票時間 : 8 pm
價錢: 成人 300 bhat, 小朋友 200 bhat













究竟第一眼睇到兩個男人定一個公公一個婆婆呢!?



入面好大好大, 先睇下海洋區



























溫馨提示 : 各位如果黎 3D 館, 最好穿 d 一除就得0既鞋啦, 因為部份畫係需要除鞋架!! 如果穿波鞋就有 d 唔方便啦~~



同一幅擺 3 個 pose ~~ 真係好好玩









好迫真呢!!

























影完呢幅大象後 Ruby 已經話累.... 唔多想影啦... 但佢仍然非常好人好熱心咁不斷幫我影!! 可能我間中有做下白老鼠比攝影師朋友影下人像相, 算識擺少少 pose 同有 d 表情, 所以 Ruby 不斷話影我仲開心, 係咁幫我影.... 佢自己就唔影啦...









呢度真係可以好好發揮大家0既想像力, 點影都得!









呢幅好得意~~







羅馬呀~~~



許願池呀!! 當然腦入面即時浮現返第一次去到羅馬見到許願池的震撼感覺!!



真的許願池又點會冇人... 好難影到呢個景呢!



我記得當日團友 S 有幫我拍一張許願0既相呢.... 2 年後再0係清邁拍一張差唔多0既..





假0既貢多拉... 哈哈, 好懷念歐洲之旅啊~~~



呢個動作0係威尼斯唔可以做架, D 水又污濁又危險!! 哈哈~



我見到呢個位就話要坐低影, Ruby 都話影出黎好似坐0係河邊呢~








還未到過現場呢…



這個是大型背景, 好幸運~~無咩人呢!!!







































我自己好喜歡這張啊!! 個人感覺~











臭腳~~



這幅畫唔同角度有唔同效果架!!











好 sweet 的泰國情侶~~ 忍不住偷影





越影越入戲























玩完 Art in Paradise 後, 我同 Ruby 都好累啦~~ 搵 tuk tuk 返民宿, 印象中好似係開價 80 bhat, 即上!

返到民宿大家各自回房休息左陣, Ruby 又話要跟我行周六夜市!

我都係第一次行呢!! 之前幾次黎清邁星期六唔係 join 左 tour 就參加左天燈, 今次終於都行到啦~

喺民宿行返出去大路再轉左, 會有個夜市, 再沿住夜市一直行到清邁門就係周六市場!
(如果大家住 Nine Resident, 可以請民宿提供免費地圖, 佢地會畫埋路線圖!! 我呢個地圖白痴都識睇!! )

夜市都有好多嘢食, 又比我見到大老鼠 (無影相啦!!!) 都唔知點解我去親泰國唔係見到小強就見到米奇, 四腳蛇果 d 當然都有啦, 不過我唔怕四腳蛇嘅! 除非佢衝埋黎啦!! 哈哈!!





















哇~~ 呢 d 生蟹我唔敢食, 食完可能攬住個廁所都似!





終於都到左周六夜市啦!!

















雖然有貼住 no photo, 但我問過佢, 佢比我影呢! 仲擺 pose 添! 清邁人真係好 nice, 當然大家都要有禮貌啦!







幫襯左一串~ 好似 12 bhat





婆婆幾優雅!





都幾多人架!





成班人坐0係夜市試酒, 幾開心~



行到邊食到邊











Ruby 話無食過烤魚, 想買條返民宿當宵夜食, 我話仲有排行喎~ 不如即刻食完再行啦~ 我地 share 一齊食~







當然係前一晚果條好味 d 啦~~





勁似!!



全個檔都係賣 kitty!!









行左 3 個幾鐘, Ruby 帶出黎嘅錢差唔多用哂… 哈哈!! 我叫佢聽日周日再帶多 d ~~ 哈哈哈哈~~

最後按一陣腳就返民宿休息啦!!

~ Day 2 完 ~

沒有留言:

張貼留言