2014年4月4日 星期五

糖糖一人坐火車遊上海 (Day 4 完 : 田子坊 -> 磁浮去機場 -> 飛機回香港)

Day 4
最後一日啦~~

前一晚發燒食左粒藥先訓, 第朝退左燒但有咳同喉嚨痛..
上餐廳食少少嘢先~~



返房休息



無咳0既藥同喉嚨痛藥, 都係去買啦~ 落去問酒店邊度有得買藥, 順便話我唔舒服, 佢地比我遲 2 個鐘 check out ~~ 太好啦!!



落緊雪





無得就咁買成藥, 要睇醫生



診金好似 RMB 50~80, 藥 30 幾~
回程, 超大雪~~









返酒店休息下就執行李 check out , 今次超手快因為只買左2,3 包食0既手信返公司同比屋企人!!!







寄存行李0係酒店
再去田子坊









0係度買左 2 個音樂盒比自己~~





坐低食 d 嘢飲杯嘢先, cafe 妹妹勁好, 幫我拍寫真!!









幾大雪





要走啦... 返酒店拎行李







請酒店幫我 call 的士去坐磁浮, 大約 RMB40 去龍陽路站, 磁浮票 RMB 50 元, 持當天機票有 8 折, 可惜我係 EMAIL, 唔算~











超快到達上海浦東機場





春秋航空, DELAY 係正常的





最後遲左 2 個鐘到香港~

~ 全卷完 , 多謝收看~

沒有留言:

張貼留言