2014年11月8日 星期六

糖糖邊走邊拍清邁 Pai (Sept 2014) - Day 6 上

Day 6

好唔想完結 Pai, 因為拜縣真係好靚好浪漫, 可惜時間唔夠有好多地方未去...
唔知我下次會同邊個一齊踏足呢個地方呢?


早餐都係食麵包, 未到 9 點就 check out 出發去機場酒店免費接送, 大約 20 分鐘就到, 早上天氣都有 d 涼!

Pai 機場超細







為左先揀位, 我當然要做第一個到, 我成功啦!! Yeah!



之前上網 check 過寄倉行李只可以 15 Kg, 所以我今次旅行帶左大細喼, 大喼留在清邁, 細喼就跟我去 Pai ~ 後來見有外籍人士帶住兩個大喼, 真係要罸錢啊!!!



全機只有 12 個位, 我同朋友一起, 所以揀左 1B 1C  正正在機師後面!!!



呢個係落機的 GATE





呢個係出境



突然機場..... 停 !! 電 !!





所有燈, 電視都熄哂... 唔知之後有冇得安檢呢.. 哈哈



出去影下相先!







入得去啦! 雖然停電, 但都要安全檢查



我地全機乘客的行李, 沖哥行李牌係咪好搶眼呢!!  I am thailandfans!!



小飛機到啦







my boarding pass



上得機啦!



因為飛行高度唔高, 所以唔洗熄手機
第一次0係飛機用手機, 仲可以自拍添!



機長的手套好型呢!



嘩..... 真係衝上雲霄!





窗外景











轉眼就到啦!
















網友 xxl 黎機場接我, 車我去舊酒店拎行李, 朋友先行回家 see you later

之後 xxl 帶左我去食意大利菜



餐廳在 Nimman Road Soi 7, 清邁麵對面





午餐是 set lunch 有 4 款選擇, 根據朋友說, 這 menu 已經多年無改啦, 廚師每天午餐都是煮這 4 款食物所以食物做得相當不錯!!! 正所謂 practice make perfect 嘛!! 哈哈哈哈~~



每人大約 400 bhat ... 以食物質素同環境我覺得呢個價位 ok!

餐廳環境



麵包餅乾



我唔鐘意飲西湯, 所以都唔知算唔算好味..



沙律 ok 的!



我的豬扒, good~



xxl 的魚, 超級的好味!



我地的甜品



之後車我去酒店 check-in, 今次住一晚 Rarinjinda, 本身訂係大約 800 幾~ 搶到 hotels.com 加拿大優惠 code (官網 promote, 當日已經賣哂 15000 個名額) , 用左優惠價大約 $560 住到!! 勁開心呢!!



welcome drink 係椰青一大個, 不過我覺得佢地應該送上房, 因為個經理企0係度等我飲, 我又唔好意思慢慢飲... 浪費左個椰青呢!!





酒店泳池



酒店經理帶我同 xxl 上房, 勁攪笑, 佢一馬當先咁.... 行樓梯!!! (有升降機又唔坐)
上到 2 樓... 完全唔見左人!! xxl 直頭話不如落返去等...  


不過唔想浪費時間, 0係走廊行幾步見有間房開左門, 原來經理已經入左去... 乜唔等埋客人先開門架!?

我的房間






























~ 續 ~ 

沒有留言:

張貼留言