2014年11月28日 星期五

糖糖邊走邊拍清邁 Pai (Sept 2014) - Day 7 上

Day 7

今日行程緊密, 因為約左朋友0係清邁影下相, 又要轉酒店! 所以一早起身! 8 點幾就落樓食早餐啦!!



職員見住客要過對面餐廳都會幫手請 d 車停一停比住客過先!



賣 spa product 的店在旁邊



餐廳



早上的河景



可能我早, 無咩人







樹上的燈好似天燈





睇下早餐有咩食





































有粉絲朋友仔0係我專頁留言話 9:30 am 到達餐廳已經無咩食物 (無 refill), 飲品只有 tea bag... 可能我當日時間早, 眼見都有嘢食, 不過當然同其他 5 星酒店無得比.....大家住呢間酒店的話可能要留意一下!!

我的早餐



食食下朋友 message 我話到左.. 過返酒店搵佢, 佢又黎游水....



























我唔識游水, 不過我都帶左泳衣, 我在旁邊的 bb 池玩水浸下



朋友獨佔泳池, 我之後都過去玩左陣, 朋友帶我行左一個圈...
泳池唔深, 我可以掂地...









我玩左陣水就上房執行李梳洗準備轉酒店

我好鐘意個露台, 叫朋友幫我影幾張相先!

對面的住客幾勁!! 自備掛衫繩掛哂 d 衫0係欄杆.... 明明旁邊有位掛衫!!









手機相...
坐0係露台真係好寧靜好舒服



今次用 hotels.com special code 超值價訂到真係好抵!! 呢間酒店真係超舒服呀!!!



換酒店啦, 呢間精品酒店位於古城塔珮門城門河外, 開業只有幾個月! (應該係 2014 年 5 月/6 月開的)



呢間酒店最特別係只有 3 間房, 位位客人都是 VIP 呢!!

酒店提供免費機場接送服務, 我由 Rarinjinda 搬過黎, 老闆親自駕車過黎接我呢!!

welcome drink



選定明天的早餐



我的房間在 2/F



酒店外牆係白色, 走白色公主風路線, 開放式浴室, 白色浴缸, 白色梳妝台, 白色鏡...



















房間入面所有飲品同零食都係 FREE





望出外面0既景色



地圖, 行過去塔珮門一 D 都唔遠



房間其實都好適合影相, 呢 D 都係朋友幫我影0既!









~ 待續 ~

沒有留言:

張貼留言