2014年11月17日 星期一

糖糖邊走邊拍清邁 Pai (Sept 2014) - Day 6 下

~ Day 6 續~

住咁近河邊, 當然要去我 No. 1 愛店 ... Love at first bite



地址 : 28 Soi 1 Chiang Mai Lamphun Road, Chiamg Mai

電話 : 053 242731 / 08 1472 5059

星期一休息

營業時間 : 10:30 am – 6:00 pm

xxl 仲飽緊, 唔陪我 tea 啦..... 佢車我去到就走左, 我就自己一個人慢慢嘆

呢間店都0係我的遊記出現好多次了~~

每次去之前諗, 不如下次去試新嘢啦, 結果, 都係食返同一樣



我的最愛組合, banana cream pie + green tea latte



仍然係 3 年前的味道 ..... 超好味!



坐左陣, 朋友 message 我問我0係唔0係酒店, 佢想黎我酒店游水, no problem 啦~
佢過黎接我返酒店 , 其實如果步行的話應該 10-15 分鐘左右~

地圖:


朋友自己游水, 我在房間 HEA 下



夜晚我約左在當地的女性朋友共進浪漫晚餐

出發前搵下泰國團購, Chiang Mai 的團購真係好少呢... 估唔到比我見到 Groupon thailand 有 Deck 1 的 cash coupon : 699 Bhat = 1500 Bhat coupon

仲要有效期只去到 13 Sept ! 我正正係 12 Sept 住 Rarinjinda 呀!! Deck 1 就係酒店餐廳!!

啱哂~ 上次同朋友晚餐, 黎到已經天黑, 睇唔到黃昏有少少可惜, 今次唔想錯過~



餐廳就在酒店對面



一早 email 訂左外面位置







合照下先



見未黃昏, 我地返過酒店旁邊的 Spa 專賣店睇嘢









通常 Spa 完之後店家都會提供香草茶, 大部份係 Pandan / Lemongrass, 呢度都有得賣! 我都買左幾盒, 好飲!





買左幾支 lotion 同沖涼液, 返去睇日落啦!



靚! 哈... 下面0既相都差唔多, 但張張都靚唔知點揀, 所以放哂...















Deck 1 話哂係酒店餐廳, 當然係遊客價錢, 不過食物質數, 環境都好唔錯!
慶祝節日, 兩小口談心, 知己相聚呢度都係唔錯的選擇!! 就算一個人靜靜地享受美酒佳餚我都覺得 good!

同香港人飲杯先~



我地認識都係因為泰友營, 原來當日佢都係因為我的遊記而一個人去清邁呢... 認識到佢我都好開心呢!! 雖然我地見面唔多, 但我地好夾好好傾呢!!! 緣份就係咁奇妙~

用手機 "打燈" 影相都係佢教我架...













因為有 1500 bhat coupon "打底", 我地完全唔理價錢咩都食.... 到最後都係加多 600 bhat 左右, 連埋我買 coupon 的 699 bhat, 每人都係港幣百零蚊, 坐左 3 個幾鐘... 超值呢~~~



最後返酒店浸浴訓覺~~

~ Day 6 完 ~

沒有留言:

張貼留言