2011年5月6日 星期五

糖糖一人遊泰十日之清邁潑水之旅 (Day 3)

<Day 3 - 16 Apr 2011>
清萊溫泉 -> 白廟 -> 金三角 -> 
寮國 -> 緬甸邊界Mae Sai -> 阿卡族 -> 長頸族





在資料搜集時見到清萊的白廟, 嘩.... 好靚!!! 
決定無論如何都要加插這個行程~





在清邁達人(即背包500大大) 裡訂了這個一日遊, 
一早便有車來接我!


他們比原訂時間早了點點, 我正在餐廳吃早餐, 
看到門外有兩個人說什麼清萊, 我就出去問係唔係我? 
但名單寫的是一位先生!!  
後來我拿出收據一看~ 應該係我~ 
好吧, 跟著行~~ 

車上還有兩名台灣人, 是我前一天潑水時認識的, 
我們一起報行程~~ 那無錯了~~ 


經過一個多小時的車程, 首先到達一個中途站, 
是一個溫泉, 大家停留了 20 分鐘, 
上一下洗手間 (要收費), 拍拍照~














有免費泡腳, 天氣已經好熱啦, 仲泡溫泉!? 











有溫泉蛋, 唔同泡腳果個池0既.... 











一個小時後到達白廟, 
一落車............. 嘩............  好靚!!
 但好多人!

















































四圍拍拍拍, 整個廟都是白白的, 
閃閃的, 因為貼了一些玻璃碎片, 
所以除了白色外, 還很 bling bling 呢... 

















遊完白廟一周後, 我開始感到點點頭暈, 廟旁有冰水供應, 
我喝了兩杯再洗一洗面感覺好了一點! 


之後再出發去金三角, 坐船到寮國邊境一個小村落, 
不需簽證, 只要比 20 bhat 就可以了!
Mae Kong River (湄公河) 連貫住中國, 老撾, 緬甸, 
泰國, 柬埔寨同越南, 係世界第六大河流!











當時我已經唔舒服了~ 











沿途導遊都會講解下湄公河歷史, 
又會講下笑話河邊間酒店係佢別墅等等.. 
可惜當時我已經唔舒服無乜留心聽!! 


到達寮國








一去到, 導遊就介紹當地的威士忌~ 話係 welcome drink 


<<以下相片可能令人情緒不安, 敬請留意>> 






























歡迎試飲, 我當然無試! 





有興趣亦可以當手信送人























上船前又見到狗狗.... 睡到死左咁.. 





回到金三角出發去食午餐, 這個時候我開始四支無力... 
到達餐廳時我差點暈了~

黑人女士拿濕毛巾給我抹面, 
台灣女士拿西瓜, 食物給我, 
喝了數杯冰水, 大量西瓜....
慢慢手腳有點力, 
到洗手間用水抹身, 
當時我整個身體都是滾架!!! 
好恐怖!!!


慢慢好 d 再食少少野, 
導遊問餐廳拿左粒藥給我, 
食完又上車出發了~~


可能食左粒藥, 去到 Mae Sai 終於好少少... 
可以影返幾張相.. 











好好人0既三位女士, 佢地好照顧我~





跟住再坐車去少數民族村








這女士牙齒都是黑黑的, 是阿卡族的特式, 
她們認為這樣才美呢! 














再行入 D 就係長頸族0既村落, 感覺好與世隔絕...






長頸族的大小姑娘都好漂亮 

















這位長頸族人上過很多電視節目, 滿面笑容的她很 nice, 之後她叫我們買東西, 我也買了一條她們手織的頸巾









這位姑娘好可愛, 她懂國語呢.. 





其實她們的頸咁長係因為 d 圈圈太重, 
令到佢地肩膀下垂, 
而且長時間帶住銅圈, 頸部仲會好脆弱 


(我覺得我生長0係香港真係好幸福)


之後, 坐三個多小時車回到清邁, 在夜市買了一份煎餅





梳洗後和兩位台灣人一起吃飯便回酒店休息了~ 


~ DAY 4 預告 : Sunday Market ~ 

沒有留言:

張貼留言