2011年5月23日 星期一

糖糖一人遊泰十日之清邁潑水之旅 (Day 8)


<Day 8>

Chiang Mai -> Bangkok -> 
S15 Hotel -> China Town T & K


要離開清邁啦!!!! 今日冇咩特別行程 lu .. 
訓醒就落餐廳食早餐! 



















再返房執下行李就等車送我去機場, 
U Chiang Mai 真係好舒服!! 
呢間酒店好好架, 佢地冇限幾點 check out, 
如果你係夜晚 check in, 可以到第二日夜晚先 check out !

唔會限住你中午 12 點要 check out~ 好正!!! 











早左好多到機場, 周圍行下, 
不過清邁機場真係好細, 冇咩野行~






















坐左個好位, 對腳可以活動下~ 







好快就到左曼谷! 
由於我實在有太多行李, 所以唯有搭的士去酒店~~



今晚約左媽咪個泰國朋友食飯, 佢係泰國人, 
不過0係香港住左十幾年, 
都講得一口流利廣東話! 
我 N 年前都見過下佢, 不過當然唔認得~ 
受媽咪所託帶少少東西比 Auntie

Auntie 住郊區, 提早出黎等我...
咁0岩有朋友住附近所以兩個一齊0係酒店等我!


曼谷又勁塞車, 酒店 d 職員以為佢地入黎痴冷氣, 
仲問左佢地幾次等邊個添! 
>__<























check-in 果陣酒店話 upgrade 左我間房去 junior suite ~  
噢~ 實在太好啦! 可惜我只住一晚啦! 
(本來訂兩晚0既, 不過見隔離有新酒店又想試試所以取消左一晚...) 























































Auntie 話帶我去唐人街食飯, 其實我都去過好多次啦!!! 
哈哈哈哈~ 







Auntie 帶我坐巴士, 40 號去到唐人街! 







車入面係中文字, 應該係中國 d 舊車... 











我次次都係去 T & K 0既... 
點知, Auntie 話就係諗住帶我去 T & K ~~ 








三個人可以食多 D 野啦.... 正呀!!! 公車腩霸!!































auntie 話這間豬肉鬆好味道喎, 好~ 掃貨先!











之後 auntie 帶返我坐巴士送我返酒店先返屋企, 
仲話最尾果日陪我去翟道翟添!



~ Day 8 完 ~

沒有留言:

張貼留言